hypercam 2 filmpjes bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
832
Hallo,

Heeft er iemand een programmatje of een website om filmpjes te bewerken.
Want ik heb een filmpje met hypercam 2 maar met windows moviemaker kan jet niet omdat het geen MWSMM bestand is (Altans ik weet niet of het de MWSMM is)
Maar heeft iemand zoiets?

Mvg Ramshield.
 
Hallo,

Heeft er iemand een programmatje of een website om filmpjes te bewerken.
Want ik heb een filmpje met hypercam 2 maar met windows moviemaker kan jet niet omdat het geen MWSMM bestand is (Altans ik weet niet of het de MWSMM is)
Maar heeft iemand zoiets?

Mvg Ramshield.

Probeer een Converter te vinden via google.. Bv: MWSMM to MP4 converter .. (typ zo iets dergelijks in op google) :rolleyes:
 
Ik wil gewoon zo'n filmpje editen, er stukjes tussenuit halen etc...
 
kan dus niet, altans geen idee hoe

ga naar google.. en typ MWSMM to wmv converter .. dan download je een converter die jou goed lijkt (gewoon die er een beetje betrouwbaar uitziet) .. met een converter kan je
dus dat file type omzetten naar datgene wat WMM wel ondersteunt.. snap je ? :p
dus als je het heb geconvert, kan je (als het goed is) dat filmpje wel openen in WMM

Althans.. zo heb ik het gedaan.. (ik speelde ooit Runescape.. heb ook filmpje gemaakt met HC2.. en ook zo geconvert)
 
Niks meer.. ik heb al lang geen hypercam meer.. weet je zeker dat de output fyle mwsmm is?
 
Hallooo. MWSMM is een movie maker bestand waarin opgeslagen welke clips, geluid, effecten, overgangen waar en wanneer worden gebruikt.

Movie Maker is een lossless editor dus vandaar dit script bestand.

Je Hypercam slaat de filpmjes op als .avi.
Deze .avi kun je importeren middels media importeren of video importeren. Dus niet via bestand openen.

Het "bewerken" sla je dan op als MWSMM bestand. En het filmpje zelf exporteer je naar het jouw gewenste formaat onder de keuzes in "film afwerken".

Dan heb je dus drie bestandsfases;
  1. De bronbestanden
  2. Het moviemaker bestand
  3. Het eindbestand

succes
 
hoi

hoi

ik heb een probleem bij hypercam2.
ik krijg geen geluid kan iemand mij helpen?
alvast bedankt.:D
 
volgens mij niets met dit onderwerp te maken, maar vooruit.

Even Hypercam2 opgezocht en er staat op de site dat geluid van je MICROFOON ook wordt opgenomen....dus niet dat wat uit de boxen komt, maar dat wat je zelf in spreekt.

Het tooltje is bedacht om tutorials te maken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan