meerdere beeldschermen, HELP!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

missy3

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2008
Berichten
9
hallo lieve mensen, ik wist niet waar ik dit neer moest zetten dus doe ik dit hier.
ik heb al een tijdje terug een keer een kabeltje gehaald voor tussen de tv en computer...
nu heeft dit een hele tijd lang gewerkt en dus niets aan de hand.
nu is een tijdje terug mijn pc gecrashed en zit er een nieuwe harde schijf in en sinds dien krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar de tv weer te laten werken op de pc.
ik heb ati catalyst control center, hier deed ik het voorheen ook altijd mee. het beeld even over zetten en klaar. ik heb de hele probleemoplosser van windows ook wel 20000 keer door gelopen en daar kan ik het ook niet vinden en op internet ook niet.
het rare is dat er wel iets word weer geven op de tv want ik heb 4 video/dvd kanalen en op 1tje doet hij het een beetje raar, rare kleuren steeds het beeld verspringen, dit kanaal doet dit ook bij dvd maar wat ik niet snap is dat ik dus alleen dat hele rare beeld krijg en niet fatsoenlijk.. hoe kan dit want hij ontvangt dat toch wel iets maar niet goed. en het zit allemaal echt goed aangesloten dat heb ik ook al vaak gechekt. oo ja en het geluid doet het wel.
ik hoop echt op hulp want ik mis het heel erg en ben al eentijdje bezig dit te proberen.
alvast hartelijk bedankt voor de hulp!
groetjes kim
 
Met wat voor kabel zit je tv aan je pc verbonden, op welke porten zit de kabel aangesloten en heb je links op je toetsenbord (waarschijnlijk langs Ctrl) de knop Fn staan?
 
Xp of Vista?
Nvidea of ati?
Nieuwe hd, dus ook nieuwe os ?

Als je de pc opstart zie je dan alles ook op tv totdat het bureablad zou moeten verschijnen???
 
hoi, ik heb geen knop FN op toetsenbord zitten heb overal gezocht. en ik heb windows XP, die andere snapte ik niet wat je daarmee bedoeld, en als ik eerst de pc opstarte toen hij het moest doen toen toen hoefde ik alleen het beeld om te zetten en was het goed, nu krijg ik niets op me tv te zien als ik hem op nieuw opstart, hij doet gewoon echt helemaal niets. alleen dat hele rare beeld op dat ander video kanaal maar dat is niet te kijken dat verspringt contuni en heeft heeeele rare kleuren...
ik heb gewoon een normale sony tv, geen hd of plasma ofzo.
groetjes kim.
btw, ik ben niet zo iemand die heeeel veel van pc's afweet hoor, vandaar dat k niet allles snap.
 
Met wat voor kabel zit je tv aan je pc verbonden, op welke porten zit de kabel aangesloten en heb je links op je toetsenbord (waarschijnlijk langs Ctrl) de knop Fn staan?

op de scart en TV out, op de pc, en eentje in het geluid.
gewoon een kabeltje van de mediamarkt, voor tussen de tv en comp. weet niet wat voor naam en heb helaas de verpakking ook niet meer :( er zat bij die kabel voor de rest ook helemaal niets bij! geen boekje, cd hulp, of niets dus maar dat was ook niet nodig want het wat erin pluggen, beeld over zetten en hij deed het...
op welke poorten? wat ik zeg, bij tv op de scart en op de pc in TV out,
goetjes kim
 
Quote:
Origineel gepost door Paintje
Als je dezelfde videokaart drivers hebt en het blijkt toch niet te werken, dan lijkt me ( aangezien je systeem gecrasht is geweest ) dat je misschien nog bepaalde moederboard drivers moet installeren, ondanks dat op het eerste oog alles lijkt te werken. Denk aan een AGP driver bijvoorbeeld.

hoi, bedankt, dat zou kunnen... en hoe moet ik dat dan doen? waar kan ik een agp driver vinden of hoe kan ik dat installeren??? groetjes kim
 
Je hebt een nieuwe hd,, is die erbij geplaatst of is daar een nieuwe XP op geinstalleerd??
Ik denk dus dat je of niet de juiste videokaart driver hebt geinstalleerd of hij heeft de laatste versie geinstalleerd (dan ga ik ervan uit dat het een nvidea kaart is ) en dan hebben heel veel mensen problemen met de tv en dan word dat opgelost door weer naar vorig stuurprogramma te gaan.
 
Je hebt een nieuwe hd,, is die erbij geplaatst of is daar een nieuwe XP op geinstalleerd??
Ik denk dus dat je of niet de juiste videokaart driver hebt geinstalleerd of hij heeft de laatste versie geinstalleerd (dan ga ik ervan uit dat het een nvidea kaart is ) en dan hebben heel veel mensen problemen met de tv en dan word dat opgelost door weer naar vorig stuurprogramma te gaan.
hoi, me oude harde schijf is eruit gegaan en er is een nieuwe ingegaan en mijn eigen licentie van xp heb ik er weer op gezet... en hoe kan ik vinden of het de juiste driver voor videokaart is en eventueel opnieuw installeren? hoe kan ik vinden welk stuurprogramma ik eerst had dan?
groetjes kim
 
Ga naar start -> configuratie scherm-> systeem-> tabbald hardwarw ->dan apparaadbeheer, dan is het teneerste de vraag of er een gele uitroepteken is, als dat zo is moet dat eerst worden verholpen.

Klik op de plus bij beeldscherm adapter en dan wat daar onder komt met de rechtermuis voor eigenschappen en dan het tabblad stuurprogramma's.
Daar kun je kiezen voor stuurprogramma bijwerken of vorig stuurprogramma.
Als vorig stuurprogramma lich is en dus niet kan worden aangevinkt is het de oude stuurprogramma en kun je kiezen voor stuurprogramma bijwerken en dan ja voor zoeken bij windows update (kunt dit dus ook al gewoon vanaf start naar windows update doen)
Als vorig stuurprogramma wel aangevinkt kan worden is er dus al een nieuwe geinstalleerd en dat hoeft zeker niet de beste te zijn , zeker niet bij nvidea als je een al wat oudere kaart hebt en dan word het vaak opgelost door dus te kiezen voor vorig stuur programma.

Zit er overigens geen cd/dvd bij waar drivers opstaan of stonden die op de gecrashde hd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan