lcd tv op comp aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.691
IK gebruik vista. heb mijn lcd tv aangesloten met een kabel tussen
s-video op de tv en s-video op mijn laptop.
Heb het volgende gedaan.conf scherm>pers instellingen>verb met ext beeldscherm>aansluiten>nieuw beeldscherm gevonden>mijn bureaublad dupliceren>toepassen.
nu gebeurt het volgende heel mijn bureublad word veranderd alles staat door elkaar en is vergroot Op mijn tv komt ook mijn bureublad te staan maar flikkerd heel veel
wie weet wat dat is????
Ik wil in ieder geval mijn instellingen van mijn bueaublad behouden.kan ik dit ergens instellen?
dat kan ik alleen met systeemherstel weer goed krijgen
wie geeft de juiste tips/
e de waele
 
laptop naar tv

Ik druk op FN(blauw)en tegelijkertijd F5 openvierkantje/dichtvierkantje de resolutie aanpassen en dan zie je je computer op je tv:thumb:
 
ik heb ook een acer aspire 7720g en bij mij doet de combinatie fn+f5 niets maar ik heb een s-video kabel gebruikt heeft dat er iets met te maken?
eric
 
IK ga morgen eens kijken achter een vga 15 pins kabel.
wat voor kabel gebruikt u er voor ?
op de tv zit ook een vga stekker 15 pins
eric
 
vga

Klopt vga kabel overal te koop ik moest er een hebben van 10m bij de handyman 24 euro let wel het is alleen voor het beeld,het geluid moet je met een jacket kabel 3,5mm je weet wel met die punt doe die in de koptelefoon uitgang van je laptop en in de tv.Bij de instelling van de tv zit waarschijnlijk in het menu iets van PC.Ik hoor het wel van je groetjes
 
IK heb nog iets ondekt op mijn laptop zit een connectie van DVI
op mijn lct tv een connectie van HDMI.
Ik heb op internet gekeken en er zijn inderdaad kabels voor
zou dan het probleem met het geluid ook zijn opgelost??
eric
 
kosten

met vga + jacket lijkt me goedkoop het is te proberen op deze manier werkt het bij mij.
 
tot hier zover bedankt ik ga morgen een rondje bellen en informeren waar ik de tv heb gekocht ik laat je nog horen hoe het afloopt
eric
 
ben vandaag om een kabel geweest voor mijn lcd tv. ik heb er een van dvi-d naar hdmi en werkt perfect.het geluid doe ik later met een appart kabeltje
ik heb hem aangesloten volgens de gegevens.
in de laptop op de dvi-d poort
op de tv op de hdmi poort
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan