films naar de archos gmini 500 converteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohnn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Berichten
142
hallo,

ik heb een archos gmini 500 en wil er natuurlijk films op zetten. nu heb ik 2 problemen:

1) ik heb hele seizoenen, dit is een *.avi met een *.srt. op de comp. speel ik dit onder dezelfde naam af en zet hij automatisch de ondertiteling eronder. maar op de archos doet hij dit niet. weet iemand een plug-in of een snelle mannier om de ondertiteling erin te krijgen? het moet wel een beetje snel gaan want ik heb een stuk of 7 seizoenen per seizoen 24 afleveringen. met vobsub lukt het mij nog niet. ik zal het wel verkeerd doen. het is me één keer gelukt, en dat ging wel snel. maar nu weet ik niet meer hoe ik dat gedaan heb.
2) dan heb ik ook een hoop films waar ik de ondertiteling zelf ingezet heb, (maar dat gaat 2 uur per film) dat zijn *.mpg2 files. de archos herkent dit bestand niet. weet iemand hoe je de archos dit wel kan laten herkennen. er betstaat een plug-in. maar die moet je kopen. het is natuurlijk fijn om dat gratis te doen. nu dacht ik aan converteren naar avi. maar ook dit moet dan niet een paar uur per film gaan duren want ik heb zo'n 50 avi'tjes

alvast beadnkt, :thumb:
 
ik heb nog een keer goed gekeken op de site voor een mpg 2 plugin. maar die schijnt nu ik goed kijk helemaal niet voor de archos GMINI 500 te zijn. weet iemand of ik wel mpg2 kan afspelen? dmv een plugin? (mag ook betaald zijn)
 
ik ben toch maar begonnen met mijn mpg's te converteren naar avi, maar nu moet ik dus nog de srt's in mijn avi krijgen. ik gebruik normaal virtual dub samen met tmpgenc. maar daarmee kun je maar 1 avi tegelijk doen. weet iemand hoe je meerdere avi's tegelijk kunt maken (met ondertiteling)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan