Geen volledig scherm in youtube (flashplayer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renee59

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Berichten
38
Hallo allemaal,

Kan iemand mij hiervoor een tip geven? Dacht van videoproblemen af te zijn, nu dit weer. Heb grafische driver opnieuw geladen en flashplayer. Wat is er nu aan de beurt? Lees bij Adobe wel dat er moeilijkheden kunnen zijn. Ben daarom ook nog terug gegaan van divx10 naar divx9, maar dat verandert helemaal niets dus. De windows mediaplayer doet het goed. Is er ook een alternatief voor de flashplayer? Moet je die dan de zelfde naam geven, zodat Youtube dat goed start, of gaat dat op een andere manier? Heb niet vergelijkbare vraag gevonden. Beeld is helemaal grijs en kan er wel weer uit. Wie weet raad? Draai Vista home premium. :thumb:

Groetens!

Soms is het een zonnetje!
 
Laatst bewerkt:
Dat had ik gedaan en dus de aangegeven opties uitgevoerd, zoals deinstalleren flashplayer en weer installeren. Ze verwijzen ook naar de grafische driver, daar heb ik de nieuwste van zoals ze graag zien. De flashplayer zou softwarematig fullscreen verzorgen wanneer de hardware er geen weg mee weet. Maar ook dat werkt bij mij blijkbaar niet, Verder staat er nog ergens dat Divx9 geinstalleerd moet zijn en dat heb ik dus ook nog gedaan, zonder resultaat. Het mag allemaal niet baten. Ook de debug file van flash die bij de laatste versie hoort heb ik gedraaid. Ook geen resultaat. Ik geef je nog de link waar mijn probleem onderkent wordt door Adobe:

http://www.adobe.com/go/kb402883

Weet jij het? Bedankt voor je aandacht in elk geval.
 
Hallo,
Heb nu van ander forum dat de grafische versnelling uit moet. Lijkt me gek, omdat hij het lange tijd wel goed heeft gedaan. Maar ik ben daar naar op zoek gegaan. Rechtsklikken op het kleine scherm in Youtube/flashplayer en je kunt naar Settings... dat klikken en je komt in een klein schermpje waar je denkt dat het alleen over Mic en Webcam gaat, maar niets schijnt minder waar, met advanced kom je in een verwarrende helpwereld van Adobe, het lijkt wel een avonturenfilm, door een grot kom je ineens in een andere wereld. Maar goed, je klikt dan op een link Display settings en het lijkt dan dat je de accelerator daar uit kan zetten, maar dat werkt niet, die staat vast, snap er geen lor meer van en ben maar weer naar de bewoonde wereld gegaan, want van een helpfile bouwen weten ze daar niet veel, of ze willen er niets van weten.
Ben nog niet veel verder, of gaan er nu lichtjes op bij lezers, graag hulp.:thumb:
 
Denk niet dat ik al geholpen ben, als jij dit al eens eerder bent tegen gekomen, reageer dan hier even asjeblieft. Of denk aan mij als je hier iets over vindt. Heb ook elders posts geplaatst, maar heb ook daar nog geen oplossing gekregen. Dus help me met fullscreen in Youtube. Dat zou :thumb:zijn!
 
Hoi Renee59,

ik heb adobe flash 9, vista home premium
ik zat met net hetzelfde probleem, alleen als ik fullscreen wilde kijken kreeg ik 2 vlakke diagonaal onderbroken. Net 2 driehoeken, elks in een andere kleur. Nu heb ik in het kleine scherm (zoals je normaal in youtube kan kijken) rechtermuisknop geklikt,
dan settings,
helemaal het linker icoontje klikken (staat een scherm met penseeltje op)
en dan "enable hardware acceleration" afvinken.

dit hielp bij mij en kan nu wel in fullscreen kijken.

Hoop dat dit een beetje helpt, jouw uitleg heeft mij in ieder geval wel geholpen.
Groetjes
 
Hi Fubarry,

Bedankt voor je reactie, leuk dat jij er dan wel uit bent. Heb dat ook maar weer gedaan zoals je zei, misschien intussen iets veranderd of zo, maar bij mij zit dat vinkje vast en gebeurt er dus helemaal niets. Fullscreen blijft dus grijs. Adobe kijkt zeker welke grafische toepassing er loopt en concludeert dan dat mijn computer al op de softwareafhandeling loopt en zet daarom wellicht dat vinkje vast. Ben nu aan het proberen een oudere grafische driver te installeren, je moet toch wat en het liep eerst ook wel. Dus... Zal wel melden hoe dat gegaan is, hou me inmiddels aanbevolen voor jullie tips.


Groetens en
:thumb:
 
@Fubarry: Thanks! Probleem is hier opgelost dankzij je tip over het verwijderen van dat vinkje.
En dan te bedenken dat ik ook al extra software wilde gaan downloaden.

@Renee59: Sorry, kan je niet verder helpen. Wel vreemd dat 't vinkje niet weg kan :-/
 
Ik heb een andere grafische driver gekregen en het probleem was weg, youtube filmpjes zijn nu goed. Had dit eerder moeten melden sorry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan