beeld trilt bij afspelen dvd - updates gedaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuls

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Berichten
86
Hallo,

Weet iemand mijn volgende probleem op te lossen.
Waneer ik op mijn pc (XP) DVD's wil kijken dan krijg ik een heel irritant flikkerend beeld. Dit in zowel de laatste versie van Windows media player, als het desbetreffende programma van Pinnacle studio. Het scherm begint te bewegen (met groene strepen) zodra de DVD start. Met het scherm bedoel ik de afspeelmodus van bv mediaplayer. Niet mijn gehele beeldscherm.
Tot voorkort kon ik een DVD beter bekijken met Cyberlink PowerDVD. Maar om de één of andere onbekende reden geeft deze telkens bij het opstarten van het programma de volgende foutmelding aan. http://i210.photobucket.com/albums/bb66/schuls/powerdvd.jpg

Ik heb contact gehad met cyberlink. Deze zeggen dat ik het programma moet verwijderen en herinstalleren. vervolgens updates doen van mijn video,geluidskaart en powerdvd zelf. Ook directx 9.0c. Dit heb ik allemaal gedaan, maar het helpt niet.



Weet iemand hoe ik 1 van de twee problemen op zou kunnen lossen?

alvast bedankt,

schuls
 
bedankt voor de snelle reacties.

NU ben ik niet helemaal thuis in de computers dus vraag ik me het voglende af. Waneer ik het codec-pakket installeer, en het blijkt niet te helpen. IS het dan ook mogelijk de installatie ongedaan te maken? Misschien is het nieteens nodig.
 
Helaas. Ik heb de standaart versie geinstalleerd. En alle codecs aangevinkt. Ik heb het verder automatisch laten werken. Uiteindelijk doet Powerdvd het nogsteeds niet, en ook de groene strepen erdoor heen blijven bestaan.
 
Eindelijk maar toch. De dvd wordt goed afgespeeld op mediaplayer. Via pinnacle studio trouwens nog niet. en ook powerdvd doet het nogsteeds niet. Maar ik laat het het hier eerst bij. De kleuren aanpassen en ik kan weer videos kijken.

Bedankt,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan