filmpjes spelen half af

Status
Niet open voor verdere reacties.

cat46

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2007
Berichten
84
hoi als ik filmpjes op mn laptop van youtube afspeel spelen deze niet helemaal af wat kan ik hier aan doen??

alvast bedankt.....
 
Laatst bewerkt:
Het filmpje moet eerst geladen worden voordat hij kan spelen, wacht even, en als het goed is doet hij dan wel helemaal..
 
ja hij laad het filmpje wel maar niet helemaal meestal maar een paar minuten en bij kortere filmpjes een paar seconden en dan kan ik zo lang wachten als ik wil maar hij laad m niet helemaal tot het einde
 
ja hij laad het filmpje wel maar niet helemaal meestal maar een paar minuten en bij kortere filmpjes een paar seconden en dan kan ik zo lang wachten als ik wil maar hij laad m niet helemaal tot het einde
hij doet wel bufferen maar tot de helft en soms niet eens
 
Heb je wel een nieuwe versie Adobe Flashplayer, bijvoorbeeld 9 ?
Verder interessant, of je dit al lang hebt en of soortgelijke video's op andere sites wel werken.
 
Kan mogelijk zijn

Kan zijn door dat je geen of niet veel download limiet meer hebt.
Zo worden de filmpjes trager geladen en kunnen ze plots stilvallen.
 
Zo komen we er natuurlijk niet uit. Het is belangrijk dat lezers meer weten over de Windows versie, XP of Vista, en de Browser die hiervoor wordt gebruikt. Geven verschillende Internet Browsers het zelfde slechte resultaat? Dat is betrekkelijk eenvoudig uit te proberen. Lees ondertussen eens het volgende in het archief van Helpmij.nl - niet dat dit toen geholpen heeft maar het lijkt mij een goed idee om deze twee toen voorgestelde oplossingen te proberen. De eerste is het installeren van flashplayer activex en de tweede heeft te maken met certificaten. http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=297359
Ligt het niet aan een popup blocker of een soortgelijk hulpmiddel dat wordt gebruikt?
 
of ja probeer dit gewoon eens met een andere browser zoals Alfred 2 aangeeft.
Probeer eens firefox en update je flash player hier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan