Powercinema (Cyberlink)

Status
Niet open voor verdere reacties.

eerray

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
Berichten
5
Graag hulp. Bij powercinema lopen klank en beeld niet gelijktijdig bij het TV kijken. Het beeld komt te laat. Wat kan ik hier aan doen?

Dank bij voorbaat

eerray
 
Waarschijnlijk heb je dan timeshifting aanstaan en komt het geluid via een andere weg (bv stereo).
Time shifting is een optie die ervoor zorgt dat je live beelden op pause kunt zetten maar doordat deze optie dus alles opneemt loopt het beeld een aantal seconden achter.
Dit is bij settings en tv zijn uit te schakelen.
 
Bij settings - tv is niets te vinden van timeshifting. Ook geen andere instelling om beeld op pauze te zetten. Het beeld komt echt veel later. De klank is evensnel als op mijn tv in de huiskamer, het beeld echter niet en dit beeld is vergezeld van een stille klankweergave die wel samenloop met het beeld. Deze stille echo is bij waves bij volumeregeling te dempen.
Het vreemde is dat bij neroVision Expres alles gelijktijdig en op tijd gaat.
 
Dan heb je zeker powercinema 4 bij versie 5 is dit opgelost en in een eerdere versie dan 4 zit die time shifting er niet op.
Word dus downgraden of upgraden of een ander programma voor tv zoals dscaler
 
Ik heb inderdaad versie 5 ooit proberen te installeren maar dat gaf diverse problemen. Ik heb nu alles al geprobeeld: verwijderen van vorige versies, de oude versie 2 die er oorspronkelijk op stond terug getracht op te zetten, maar daarvan wil de tv niet meer opstarten.
Het andere programma dat je me aanraadde heb ik ook geprobeerd. Dat werkt, maar is niet echt gebruiksvriendelijk.
Graag had ik toch de powercinema 4 of powercinema 2 (zeker zo goed) normaal aan de praat gekregen.
Bij versie 4 komt het beeld te laat en is de klank dubbel.
Bij versie 2 start het programma wel op maar start de tv niet op, de rest (radio...) wel.
 
Op zich vind ik het vreemd dat het geluid in versie 4 niet gekijk loopt aan het beeld.
Meestal heeft men dit probleem alleen als ze de beeld van het computer in de buurt van de normale tv hebben , maar als stand alone zou het geluid en beeld gelijk moeten lopen ook als is het met enkele seconde vertraging.
Om welke pc of tv kaart gaat het mischien dat er updates op de site van de leverancier staan.
 
Het betreft een NVIDIA GeForce FX 5600 -kaart.
Ik heb er de laatste update opzitten. Nog steeds hetzelfde probleem.
 
Nog steeds niet opgelost. Vreemd. Al de andere Tv programmas werken perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan