Screenshots trekken (automatische sceneherkenning)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lijnen

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Berichten
5
Hallo,

Ik wil graag automatisch van elke nieuwe scene op een DVD een screenshot trekken, kan iemand mij vertellen welk programma ik daar het best voor gebruiken kan?

:D
 
Dus een schermafbeelding die automatisch gemaakt wordt bij een nieuwe scene uit een film? Dat gaat je nooit lukken...

Je kunt wel een handig schermafbeelding programmaatje gebruiken zoals deze, die veel meer kan dan alleen op [Prnt Scrn] drukken: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=321930. :)
 
Bedankt voor het antwoord. Mooi programmaatje, dat Screenhunter. Helaas voldoet het niet helemaal aan hetgeen ik zoek op dit moment. Ik had iets duidelijker kunnen zijn, trouwens. Kijk, het gaat mij erom om op een eenvoudige wijze alle verschillende scenes uit sportregistraties te kunnen ontdekken. Ik hoef ze dus in feite niet eens allemaal per se vast te leggen, op voorhand. Ik weet dat Pinnacle werkt met scene-herkenning maar voor zover ik weet is een DVD niet te lezen in Pinnacle. Toch? Het gaat mij er dus voornamelijk om dat ik een sportsamenvatting snel kan 'lezen', 'per automatisch' zeg maar. Nog een tip wat dat betreft?

:)
 
Zo'n programma ken ik helaas niet. Ik betwijfel ook eigenlijk of het bestaat...
Ik werk niet met Pinaccle, dus daar kan ik je ook geen antwoord op geven. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan