Geluid Bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoogeveense RAT

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Berichten
124
Voor Pro Evolution Soccer 2008 ben ik van plan mijn nieuwe chants te maken voor de eredivisievlubs. Het vinden van de chants levert geen problemen op, maar het bewerken wel. Het geluid rip ik gewoon van Youtube-filmpjes. Het probleem is echter, de filmpjes op Youtube zijn van erg dichtbij opgenomen. Hierdoor lijkt het alsof maar een paar mensen meezingen. Het is eigenljk de bedoeling dat het lijkt of het hele stadion het liedje zingt. Weet iemand dus een goed programma om het stemgeluid van een paar mensen zo te vernomen dat het lijkt alsof een paar duizend mensen het zingen? Ik heb Adobe Audition al op mijn laptop staan en geprobeerd, maar ik ben er nog altijd niet achter hoe ik dit moet doen met dit programma. Alvast bedankt! :)
 
Ik heb Cool Edit Pro 2.1, de laatste uitgave voor Adobe hem opkocht.

Ik zou om te beginnen de originele soundtrack wat Effect geven:

effectsjd8.jpg



In dit voorbeeld is Full Reverb gekozen, jij moet het even uitproberen.
Dat kan gemakkelijk in het Effects-scherm bij Preview.

reverbkv8.jpg



Vervolgens zet je in Track-view de bewerkte track 6, 9 of meer keren in een track, verschuif je een aantal een split-second naar voren,
schuif je van een aantal het Panschuifje wat naar links, anderen naar rechts, enz.

starttracksie1.jpg



Sla de mixdown op via File (Bestand), Save as.
Eventueel kun je dat eindresultaat weer in Edit View laden en ook nog bewerken.
Je begrijpt het al: het is eventueel alle bewerkingen herhalen tot je met het resultaat tevreden bent.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Ik wilde het uitproberen, maar Adobe Audition loopt constant vast. Dan maar even Cool Edit Pro 2.1 proberen. Ik hou jullie op de hoogte :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan