Helpmij.nl niet bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

wufu

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
1.878
Hallo,

Sinds kort (2 weken geleden) is helpmij.nl soms bereikbaar en soms niet. zo niet dan krijg ik de homepage van helpmij.nl maar dan zie ik geen plaatjes maar wel de laatste 25 vragen als ik daar eentje aan klik om erop te gaan reageren. duurt het laden van de pagina heel lang waardoor ik een foutmelding krijg van Firefox en Internet Explorer 7 dat ze geen verbinding kunnen maken. ik heb dit probleem nooit eerder gehad. Ik vind het wel een raar probleem:confused: kan iemand mij helpen ? en ik woon in Hoorn Noord-holland misschien heeft de regio er iets mee te maken?
 
Met de bereikbaarheid van Helpmij zijn geen problemen. Misschien zijn er problemen bij je provider?
 
Nee dat zou raar zijn want op de laptop van mijn zus doet hij het meestal wel ook al lukt het niet via mijn computer:confused:
 
In dat geval verplaats ik deze vraag even naar een sectie waar iedereen kan reageren en mee kan denken.
Want het probleem lijkt in je eigen pc of netwerkinstellingen te zitten.
 
Okay bedankt, ik hoop dat iemand een idee heeft.
hangt helpmij.nl aan bestanden op je pc? want misschien zijn die beschadigd
 
Raar, het is telkens opgelost als de laptop op helpmij gaat dan doet de pc het weer :D
 
Kijk je proxy-instellingen na: Start -> Uitvoeren -> inetcpl.cpl
tabblad Verbindingen
knop LAN-instellingen
Kijk of er een proxy is ingesteld (al dan niet via Automatische configuratie). In ieder geval: Schrijf even op wat er nu staat, en schakel alles uit.

Kijk of het probleem terugkomt.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan