Foto's verliezen aan kwaliteit na het maken van een diashow

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
1.005
Hallo,
Ik heb in windows dvd maker een diashow gemaakt van een aantal (echt goede scherpe)foto's. Het kwaliteitsverlies was zo groot dat het op tv niet om aan te zien was. Hetzelfde nog eens geprobeerd in windows media center en daar was de kwaliteit aanzienlijk beter. Alleen is het daar net of de beelden wat in elkaar gedrukt zijn. Een portretfoto word bijvoorbeeld wat platter, dus het gezicht breder. Alle instellingen afgeklapperd maar niets gevonden. Weet iemand hier een oplossing voor?
mvrgr. Kanyarat.
 
heb het zelf nooit gebruikt, maar ProShow Gold schijnt een van de betere te zijn.
deze bied bv ook de optie om de foto's die gebruikt zijn op te slaan in het orginele formaat, in een xtra map.
dan heb je die dus ook altijd nog achter de hand voor afdrukken enzo.

http://www.photodex.com/products/
 
Het is niet mijn bedoeling om daar nog een extra software pakket voor aan te schaffen. Met windows media player en windows dvd maker zou het op de een of andere manier toch ook moeten lukken. Waarschijnlijk zie ik gewoon iets over het hoofd, maar ik weet niet wat. De slide show gemaakt in windows media centre (vista premium) is in ieder geval behoorlijk van kwaliteit.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan