Probleem Met Ondertiteling!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitecom00

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2008
Berichten
19
Hallo,

ik heb een film avi bestand

en ik wil die graag nl ondertiteld hebben, gedeetelijk lukt mij dit maar met het volgende probleem.

ik heb de ondertitleing al een srt. bestand en ik gebruik SubSync om hem samen met de film syncroom te laten lopen.
ik heb nu door dat je de eerste en de laaste zin moet makeren, blauw de eerste groen de laaste, ik heb dit gedaan ook op de goede momenten in de film geplaatst.

ik bekijk de film de eerste 15 min geen problemen, maar daar na lopen de ondertiltelingen achter met het beeld en dan de hele film lang.

weet iemand hoeik dit kan oplossen?
Alvast bedankt.:confused:
 
Laatst bewerkt:
Hallo sitecom00,

Als je de ondertitel download en deze in van de zelfde als van de film loopt alles goed.
Ik bedoel dus als de film van "Naam.dvdrip.avi" is moet de ondertitel ook van "Naam.dvdrip.srt" zijn.
Nu hoop ik dat je het snapt, misschien niet zo goed uit gelegd.
Maar een film kun je van verschillend uploders krijgen en deze hebben denk ik een eigen systeem daar voor, dus moet de ondetitel ook van hem zijn.

Suc6,
Wim
 
hallo
bedankt voor je reactie

De ondertiteling heb ik apart gedownload.

en wat je zei over de zelfde naam geven moet ik alle twee bestanden dan in een map doen of wat.

maar dan lopen de ondertiteling toch niet syncroom op die manier?
 
Hallo sitecom00,

Nee ik bedoel, je heb de film van een bepaalde torent gedownload.
Als je dan de ondertiteling van die film gaat zoeken, moet je opletten dat deze van de zelfde is.
B.V.B. Scheepsjongens van Bontekoe (2007) NLT-Release dat is dan een avi.
Nu moet de ondertitel ook van (2007) NLT-Release zijn en als het goet is loopt hij nu wel gelijk.
Ik hoop dat ik het wat duidelijker heb uitgelegd.

Suc6,
Wim
 
Laatst bewerkt:
Ondertiteling werkt ook gewoon in Windows Media player, je moet dan gewoon de naam van het bestand hetzelfde maken als de ondertitelings bestand

Bijvoorbeeld: Resident Evil Extinction 2007.avi dan noem je het ondertitellings bestand Resident Evil Extinction 2007.srt. Als je dan de avi opend wordt de ondertiteling automatisch mee genomen.

Ik heb Directvobsub erbij lopen om de ondertitels in Windows Media player te krijgen, dan kan je nog wat instellen. Dit vind ik beter werken als een extra player voor alleen de films... en windows media player staat toch al op je computer!


Maar films worden door verschillende groepen geript en op internet verspreid. achter de naam van je film staat dan ook vaak een vage naam... Axxo, klaxxon, fxm, LTT enz, enz.. Als je ondertiteling download staat dit er ook vaak achter. Als dit van de film en van de ondertiteling hetzelfde is, loopt je ondertiteling ook vaak wel goed ;)

Er is ook een mogelijkheid om je ondertiteling iets eerder of later te laten beginnen, dit kan bij sommige programma's onder het afspelen versteld worden. Je wordt er meestal niet vrolijk van maar het is een mogelijkheid.

alles over divx + ondertitels
divxstart

succes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo sitecom00,
B.V.B. Scheepsjongens van Bontekoe (2007) NLT-Release dat is dan een avi.
Nu moet de ondertitel ook van (2007) NLT-Release zijn en als het goet is loopt hij nu wel gelijk.
Wim
Waarom zou je NL ondertiteling onder een NL film willen? :d hahahaha (snap de bedoeling)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan