MP3 naar OGG converter...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pajaras

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Berichten
1.182
Weet iemand een goede MP3 naar OGG Vorbis converter, ik heb al Media-Converter maar dat lukt niet, omdat ik alles in verschillende mappen heb en dat programma enkel een map tegelijk kan converteren, wat dus eeuwen gaat duren. Ook heb ik MediaCoder al geprobeerd, maar dat chrast, waarschijnlijk omdat het teveel bestanden zijn:confused:. Weet iemand nog een andere converter?
 
Met dit programma gaat het wel lukken, alleen jammer dat het zo lang gaat duren, maar dat is bij elk programma natuurlijk zo (34 uur:p)
Thanks:thumb:
 
Ja, ik heb gigantisch veel muziek, bijna 3500 nummers, dus het converteren duurt wel even :D
Ik heb hem ingesteld om naar OGG Vorbis te gaan converteren, met een bitrate van 256Kbs.
Maar ik denk dat ik het maar in delen ga doen, vandaag de eerst 500 ofzo.
 
Ja, ik heb gigantisch veel muziek, bijna 3500 nummers, dus het converteren duurt wel even :D
Ik heb hem ingesteld om naar OGG Vorbis te gaan converteren, met een bitrate van 256Kbs.
Maar ik denk dat ik het maar in delen ga doen, vandaag de eerst 500 ofzo.

En mag ik vragen waarom je dat gaat doen???
 
Ik heb liever mijn muziek in OGG Vorbis, omdat dat namelijk
1. Patentvrij en open source is, en daar ben ik voor.
2. Dan werkt mijn muziek voortaan out-of-the-box op mijn linuxsysteem, ik heb een hele oude PC met Linux erop, en geen idee hoe ik die codecs moet installeren.
 
Ok, duidelijk, ik was even bang dat je dacht dat de kwaliteit zou verbeteren, want dat is dus niet zo!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan