overzetten van Windows Movie Maker naar Cyberlink

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corine de Vries

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
Berichten
4
Hallo,

Ik hoop dat er iemand mij kan helpen. Heb zojuist een bandje van mijn digitale videocamera op mijn comp gezet. Hartstikke leuk bewerkt in Windows Movie Maker..
Dus ik probeer deze te gaan branden op mijn externe dvdbrander.. Wat denk je.. Kan ik dat wmm bestand niet openen in Cyberlink. Ik kan via Movie Maker alleen op een cdbranden nl..

Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? In Nero en Cyberlink kan ik niet die leuke bewerkingen maken zoals in Movie Maker.. Film is klaar, nu alleen nog op dvd krijgen..

HELP !!!!

Groetjes
Corine
 
Als je bij film opslaan kiest voor iets van 'meer opties' zie je een rijtje met mogelijkheden. Kies daar voor PAL, DV-AVI. Dat is een goed formaat om tussentijds op te slaan. Als locatie kun je gewoon een plek op de harde schijf kiezen. Met DV-AVI heb je 13 Gb voor een uur video nodig. Dit formaat kun je importeren in Cyberlink Power Director.
 
Ik heb het bestand ook als AVI opgeslagen toen ik deze van mijn camera op de laptop gezet heb.. Echter NA bewerking heb ik maar 1 keus om het op te slaan nl als wmm bestand.. en niet meer als AVI..

Nog meer ideeen?

groetjes
Corine
 
kies voor -- 3 film afwerken >> opslaan op deze computer.
geef een naam voor de film en waar op te slaan >> kies volgende
in dit scherm kan je kiezen voor -meer opties weergeven-
en hie kan je kiezen voor dv-avi , zie de screenshot.
1.gif
 
Hallo,

o wat kinderlijk eenvoudig zijn sommige oplossingen. maar goed dat je me niet kan zien :eek:

heel erg bedankt voor deze superhandige tip.. nu kan ik mijn dvdtjes heerljk bewerkt en wel opslaan en branden !!

Tnx Tnx Tnx

gr
Corine
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan