vcd kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Berichten
441
Ik heb geprobeerd een vcd te kopiëren. Met Nero lukte het me niet. En ik heb ashampoo erop gezet, maar daar vind ik ook niks over vcd. Ik heb gewoon alle mappen overgezet op een cd, maar dat werkt niet, hij start niet op. Hoe kan ik toch kopiëren???
 
Aanvullend op Pasja's advies, van deze site kun je DVD Shrink 3.2 downloaden en op deze site vind je een uitleg van het programma.

Maar vertel ook eens wat meer over je VCD, je hebt mappen overgezet, wat hadden die voor namen? Misschien zit er wel een kopieerbeveiliging op.
 
Laatst bewerkt:
hallo Boeing_737, ik heb het progje erop gezet. maar ik zie niks staan van vcd.
Je vraagt wat voor mappen het zijn: cdi + ext + mpegav + pictures + segment + vcd.
Dit zijn ze. Het is trouwens een vcd, maar die staat op een gewone cd-r. Dus ik dacht gewoon te kopiëren op een gewone cd. Maar dat lukte dus niet. Ik weet niet of het dan zal lukken met dat progje?? Moet eerst een lezen HOE het precies werkt. Genoeg geinformeerd???:)
 
Pasja, ook nog bedankt voor de reactie en tip.:thumb:
 
Het is me nog steeds niet gelukt. Maar ik heb er ook niet meer veel moeite voor gedaan.
Ik heb het dus opgegeven.:(
 
niet te snel opgeven hoor, het kan gewoon met nero.
welke versie heb je er op staan??

bij nero start smart kan je kiezen voor back-up en kopieëren
je kan ook direct burning rom openen, kies nieuw , kies evt voor cd , en nu in het linkerkant kiezen voor "kopie van cd"
 
Hoi Turn, bedankt voor de reactie. Ik heb nog een oude Nero erop staan, de 6 ultra edition.
Ik heb het nogmaals geprobeerd, gewoon cd kopiëren, maar er staat niks op de cd. Ik dacht wel dat het zou lukken, want het duurde best lang, maar helaas. gewone cd's geen probleem, maar dit niet helaas.:confused:
 
even een keer met een tussen stap.
vcd in pc >> nero burning rom >> kopieer disk >> brand naar image recorder (re boven = lijst recorders) >> image opslaan >> sluit nero.

lege cd in pc >> nero burning rom >> menu recorder >> image branden.


lukt het branden van een muziek cd wel met deze cd's
als dat namelijk wel lukt is er niks mis met de brander of de cd's

met zowel shrink als met ashampoo hoef je niet te zoeken naar vcd, je moet puur kijken naar kopieer schijf.
simpel overzetten van mappen is niet genoeg, dan kan een stand alone er niet mee omgaan.
 
Er is een nog een andere manier in Nero.
Open Nero Burning Rom... cancel/annuleer in het eerste scherm zodat je niets doet.
Stop je CD (VCD) in je cd-rom. Daarna in de menubalk onder Extras kies je Save Track.
Daar kan je dus de hele VCD kopieëren. Zonder dat er naar de data die erop staat gekeken wordt.
Daarna kan je de gemaakte nrg image branden.

Mocht dit niet lukken, dan is je VCD beveiligd.
Je kan bij Slysoftwww.slysoft.com AnyDVD downloaden.
Dit programma haalt in de achtergrond de beveiliging van DVD's CD's BlueRay enz eraf.
Je kan dan gewoon via verkenner alles kopieëren alsof er geen beveiliging opzit.

Is een trial van 30 dagen dacht ik. Maar de gekopieerde CD of DVD is volledig vrij van kopieer bescherming.
 
Hoi, bedankt voor jullie tips. Ik heb momenteel weinig tijd, maar ik ga het een dezer dagen wederom proberen. Ik laat dan wel weer wat horen.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan