Opstartproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skexis

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Berichten
23
Sinds een tijdje heb ik veel problemen met het opstarten van mijn pc( Asus laptop). Elke keer als ik mijn pc opstart loopt het scherm vast bij het blauwe windows scherm met het windows logo erin, vervolgens druk ik mijn laptop uit en start hem weer opnieuw op, dan loopt het scherm vast met een lichtzwart beeld. Daarna druk ik m'n laptop weer uit en start hem opnieuw op, waarbij een zwart scherm ervoor komt waaruit ik uit verschillende opstartmodussen kan kiezen. Ik kiest dan meestal voor 'laast gebruikte instellingen die werkten' waarna er een schijfcontrole volgt. Als ik die schijfcontrole uitzit kan ik eindelijk inloggen.

Tot nu toe werkt het op deze manier, maar je kan je waarschijnlijk wel voorstellen dat het uitermate irritant is en ik weet niet hoe lang het duurt voordat m'n pc helemaal niet meer opstart.

Ik hoop op jullie hulp.
 
Start je pc op in veilige modus en scan je pc op viruussen/spyware en aangewante.
Als je der zeker van wild zijn dat dit nooit meer voorkomt ook niet in de toekomst,zal ik gewoon je pc formateren en een nieuwe Windows Instalatie erop gooien.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan