R00-Bestand afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senora Diablo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Berichten
4
Heb al 1 R00-bestand kunnen 'omzetten' en kan die nu afspelen met windows mediaplayer maar ik heb nog een bestand nu heb ik deze ook 'omgezet', maar nu kan ik hem alleen afspelen met Winamp en ik krijg geen beeld alleen geluid. Wie weet er wat ik fout doe? Ik hoor graaf van jullie. Groetjes
 
R00 bestand openen met WinRAR en daarna de bestanden er uit slepen.
 
hoi, dat heb ik al geprobeerd, maar als ik het dan afspeel krijg ik alleen geluid, geen beeld. ik weet niet wat ik fout doe. bij die ander deed hij het zo, geen enkel probleem :confused:
 
Dus je hebt het .R00 bestand geopend met WinRAR en de bestanden die daarin staat geopend met Winamp?

Welke extentie heeft/hebben de bestanden in de .R00?
 
Hoi, sorry maar ik weet niet wat je bedoelt met extensie.... :confused: het enige wat wel anders was, was dat ik met dit bestand een 'pasword' moet invoeren, deze heb ik opgezocht en ingevoerd en dan doet hij het ook, dan gaat ie laden etc. maar als ik hem dan versleep en dan afspeel krijg ik dus alleen geluid.............:(
 
Hetgeen achter de punt bij een bestandsnaam heet de extentie. Bij een Word document is dat .doc, bij een MP3 bestand is dat .mp3 :)
 
Vreemde extentie voor een multimedia-bestand.
Open die eens met Kladblok.

Is dat het enige bestand binnen de .R00? Hoe groot is het in totaal? Zijn er ook .R01, R02 etc bestanden?

.R00 houdt vaak in dat het om een serie bestanden gaat. Hierin zit een gesplitst bestand dat dus is onderverdeelt onder .R00 tot .Rxx waarbij xx de laatste cijfers zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan