Windows media player 11 werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

het boemeltje

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
Berichten
13
Hallo geachte mede Pc gebruikers,

Ik heb een probleem en ik hoop dat er iemand is die mijn kan helpen.
Ik heb een laptop met vista orgineel niets geen gecrackte rommel...

nu gebruik ik voor mijn werk windows movie maker,
maar sins gisteren werkt windows media player 11 niet meer.
nu heb ik een gratis media playertje gedownload om te kijken of een een fout zat in mijn film bestandjes... niet dus want het gratis ding werkt.

ik heb systeem herstel gebruikt maar nog steeds werkt hij niet krijg telkens de zelfde melding "WINDOWS MEDIA PLAYER WERKT NIET er word een oplossing voor u gezocht"
na een kleine 10 sec wachten krijg ik de melding " WINDOWS MEDIA PLAYER WERKT NIET MEER" er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt. het programma word gesloten en u krijgt een melding als er een oplossing beschikbaar is"

nu heb ik geprobeerd de hele media zooi er af te gooien en deze via microsoft er overnieuw op te zetten.....MAAAAAAAR:evil: ik kan hem niet verwijderen!!!!!

wie kan me helpen


met vriendelijke groet Het Boemeltje uit purmerend
 
Welkom bij de Helpmij!

Microsoft schrijft dat het niet te verwijderen is omdat het deel uitmaakt van het "grotere geheel". Je kan wel terug naar een eerdere / lagere versie, hoe dat te doen lees je hier : Klik
 
Laatst bewerkt:
Microsoft schrijft dat het niet te verwijderen is omdat het deel uitmaakt van het "grotere geheel". Je kan wel terug naar een eerdere / lagere versie, hoe dat te doen lees je hier : Klik

Hallo Pasja,

bedankt voor je reactie ... maar de link die je heb gegeven .... heb men het alleen over XP ... kan niets terug vinden over vista.... heb je nog een ideetje...
ik word er echt heeeeel moe van ik snap het gewoon niet..:(
 
Ik mag aannemen dat de gang naar een eerdere versie middels de beschreven stappen in XP niet anders is als in Vista? (Ook in Vista is er een configuratiescherm etc. etc.) Het werkt nu niet, dus proberen kun je het altijd. (Maak wel een herstelpunt)
 
Laatst bewerkt:
Ik mag aannemen dat de gang naar een eerdere versie middels de beschreven stappen in XP niet anders is als in Vista? (Ook in Vista is er een configuratiescherm etc. etc.) Het werkt nu niet, dus proberen kun je het altijd. (Maak wel een herstelpunt)

Hallo Pasja,

misschien kijk ik er over heen maar ik kan in vista niets terug vinden zoals het staat beschreven bij microsoft...
er word gezegt dat ik naar het Configuratiescherm moet gaan en dan software moet aan klikken enz..enz maar ik kan het niet vinden .... ik kom er niet uit.

Boemeltje
 
Programma's in het configuratiescherm


zo ver was ik gisteren ook, maar daar staat hij dus niet tussen, kan hem er niet tussen vinden niet onder windosmediaplayer11 of wmp11 ...
kan er niets anders van maken ...

mvg boemeltje
 
vinkje bovenin (of links) Windows updates weergeven / verbergen?
 
vinkje bovenin (of links) Windows updates weergeven / verbergen?

Pasja,

voor dat je gaat denken dat ik gek ben heb ik ff een screenshot gemaakt.... kan het niet vinden..
 

Bijlagen

  • screenshot.jpg
    screenshot.jpg
    97,3 KB · Weergaven: 108
Probleem was / is, dat ik nu even niet de bschikking heb over Vista. Dank daarom voor de screendump. Links onder het woord taken: geïnstalleerde updates en /of Windos onderdelen in / uitschakelen. Als onder één van deze geen WMP staat, dan weet ik het ook even niet meer.
 
Probleem was / is, dat ik nu even niet de bschikking heb over Vista. Dank daarom voor de screendump. Links onder het woord taken: geïnstalleerde updates en /of Windos onderdelen in / uitschakelen. Als onder één van deze geen WMP staat, dan weet ik het ook even niet meer.

Pasja,

nou ik heb hem niet kunnen vinden, ik snap er geen pot&^$#@!$@me geen *@!*__+(_^*#:evil: snars meer van

ik kan wel via het programa lijstje naar WMP11 en dan via basislokatie naar de plek komen waar hij staat .. zie foto's


en dan heb ik nog een andere foto .. dat ik daar zit ... moet ik hier wat verwijderen....

ik heb 2 fotos
 

Bijlagen

  • helpmij2.jpg
    helpmij2.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 87
1e plaatje niks mee doen, 2e plaatje toont de bestanden in de map WMP. Weggooien heeft geen zin, je krijgt er waarschijnlijk alleen maar nare foutmeldingen door, want door het verwijderen ervan is de WMP namelijk niet verwijderd.

Kortom, ik durf zo 1,2,3 niet te zeggen hoe je op een simpele manier van de wmp afkomt, tenzij........ zie bericht hieronder.
 
Laatst bewerkt:
Pasja

Tja..... dan zit er nix anders op dan een ander programma te gaan gebruiken....
Ik wil je wel ff bedanken voor je tijd.

Groetjes Het Boemeltje van Purmerend

Raar programma dan vista!!!:mad:
 
Startpagina: Klik

Ga dan naar het kopje Self-Help Options en daar aangekomen klik je op FAQ (Frequently Aked Questions) en daarbeland klik je op "Installing the player". Dat regeltje gaat namelijk ook over : Questions about installing and removing the player.

Voor één teleurstelling wil ik wel waarschuwen, Microsoft schrijft dat volledig verwijderen niet mogelijk is.

Maar goed. In de eerst genoemde link vind je alles over de WMP 11 en Vista, inclusief alle problemen die er kunnen ontstaan en hoe je die kunt oplossen (of niet)
 
Mag ik hier op inhaken? ....(Zo niet, graag zeggen dan maak ik wel een eigen vraag)
Maar mijn Media player werkt dus ook niet en ik kan via de bovenstaande link ook geen antwoord krijgen.
Als ik de MP wil openen via de snelstart (of hoe dan ook) krijg ik de mededeling dat hij niet werkt en fout is geïnstalleerd
Ik moet dan 2 schermen met dezelfde mededeling wegklikken
C:/windows/system32/wmploc.dll id niet geschikt voor windows of het bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren...bla bla nog wat
waarna ik gevraagd wordt of ik via de site van Microsoft het probleem wil verhelpen.
Klik ik op ja dan krijg ik de mogelijkheid om WMP11 te installeren voor windows XP, en ik heb Vista dus...
Doorloop ik de hele reutemeteut voor Vista, krijg ik de mededeling dat WMP11 al geinstalleerd is, en dat opnieuw installeren geen zin heeft....Grrr.
En ik kan weer van voren af aan beginnnen....vanzelfsprekend zonder succes.
En eerst verwijderen wil dus ook niet. zie topic starter
Hij staat bij mij ook NIET onder de updates om te verwijderen.
Wat blijft er voor mij over dan?
 
Mag ik hier op inhaken? ....(Zo niet, graag zeggen dan maak ik wel een eigen vraag)

Heei inhaken mag altijd he:).... zo kunnen we elkaar helpen.....:eek:
Tja schijnbaar ligt het aan de software:evil:..... denk ik, want ik hoor meer mensen in mijn omgeving die problemen.. hebben met WMP11...:mad:
en dan de oplossing tja ik heb dus in decemeber van 2007 een laptop gekocht (acer)
Toen ik na het hele verhaal met pasja :) .... acer hulp lijn ging bellen, kreeg ik te horen dan moet u Microsoft bellen, :mad:WIJ GEVEN GEEN SOFTWARE ONDERSTEUNING:mad:... ...
tja dus microsoft bellen,,, 3x raden he:evil:..... bellen naar belgië en dan vervolgens aan te moeten horen... :evil:SORRY U MOET BIJ DE AANBIEDER ZIJN VAN DE COMPUTER.:evil:
Dus ik moest weer bellen naar acer.... nou ja je zal snappen:confused:....dit ging dus nergens heen.

tja in mijn geval = :confused:oplossing alle belangrijke mailtjes documenten, foto's dat op de C schijf staat branden of op een andere patitie zetten en dan vervolgens laptop opnieuw opstarten tijdens opstarten Alt+F10 en systeem recovery .......:confused: dit heb ik gedaan en ik heb de instellingen veranderd van het auto update zodat ik kan bepalen wat er wel en niet een update nodig heb..:cool:

dat is in mijn geval de enige :thumb:eek:plossing:rolleyes:

ik hoop dat je er wat mee kan... het is een heel verhaal...

maar nu ben ik ook mijn frustratie kwijt hehehehehehe:p
 
Microsoft bel ik nóóit meer om hulp, dat heb ik na 1 probleem al afgeleerd.

Denk je dat het mij zou helpen om manueel maar de MP11 te updaten?
Hij stond bij mij dus niet in het update lijstje.
 
Laatst bewerkt:
Denk je dat het mij zou helpen om manueel maar de MP11 te updaten?
Hij stond bij mij dus niet in het update lijstje.

Whow ik zou je het niet durven zeggen ... het updaten bij mij heb er voor gezorgd dat ik telkens bij het maken van een filmpje of bij het afspelen van filmmateriaal een melding kreeg, met de mededeling dat windows mediaplayer/movie maker niet meer werkt.

mijn advies .... blijf bij WMP10
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan