Gif bestand kleiner maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

astrid9017

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2007
Berichten
62
Ik heb een bewegende afbeelding die ik in kb's wil verminderen. Dit heb ik met bijv. gifworks geprobeerd maar daar wordt mijn afbeelding niet geaccepteerd omdat ie 402kb is en toegestaan is 400kb:confused: .. verder heb ik sites zoals gif animator en imageshack geprobeerd, maar tevergeefs.. Hij moet onder de 152kb komen.

Iemand een idee/tip?
 
Je kan FSresizer downloaden. Hiermee worden foto's automatisch verkleind naar het gewenste formaat.
 
Begrijp ik het goed dat je de afbeelding wil verkleinen, omdat hij te groot is om te uploaden op imageshack? Probeer dan deze website eens, oneindige grootte toegestaan voor afbeeldingen:
www.imgdumper.nl :)
 
Begrijp ik het goed dat je de afbeelding wil verkleinen, omdat hij te groot is om te uploaden op imageshack? Probeer dan deze website eens, oneindige grootte toegestaan voor afbeeldingen:
www.imgdumper.nl :)

Het is geen foto, maar een bewegende avatar, althans ik wil 'm gebruiken als avatar maar doordat hij niet groter dan 152 kb mag zijn (en hij momenteel 402 kb is) wil ik deze op een of andere manier tot aan de 152 kb verkleinen. Ik heb al geprobeerd met het programma GIF Animator om enkele beeldjes te deleten maar daar kwam ik ook niet verder mee:confused:
 
Ik doe dat altijd met tinypic.com
Daar kun je ze uploaden als normaal, avatar en nog wat dingen. Ik doe het meestal met GIF bestanden, want ik ken geen andere site. Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan