dvd-rw kan niks opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e.h.severin

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2001
Berichten
248
Ik zal mijn vraag proberen wat eenvoudiger op te schrijven.

Een geformatteerde herschrijfbare dvd kan ik niet gebruiken om een concert op te nemen, die ik op de pc heb staan.

Hij wordt er steeds uitgegooid. Word dus niet herkend.

Wie weet hier de oplossing voor als die er is?

Gr.Gerda
 
Met welk programma hetb je geformatteerd en met welk programma probeer je te branden?
 
Sinds wanneer doet i het niet meer? Is er een firmware update van je brander? Een soortgelijk probleem was bij mij na een firmware update opgelost.
 
Met welk programma hetb je geformatteerd en met welk programma probeer je te branden?

Eerst gewoon op mijn harddisrecorder en toen

voor extra controle in de lade van de pc gedaan en toen op de pc geprobeerd te formatteren, maar in het uitrolmenu kwam niet de mogelijkheid te staan van formatteren. Wel uitwerpen. Dus deze zag ook dat er niks meer opstond.

Hoop dat het zo wat duidelijker is.
 
Sinds wanneer doet i het niet meer? Is er een firmware update van je brander? Een soortgelijk probleem was bij mij na een firmware update opgelost.

Waar kan ik dat vinden?

Een splinternieuwe dvd (herschrijfbaar) doet hij het wel.

Dus lijkt het me niet aan de firmware te liggen.
 
Je gaat naar de website van de fabrikant zoeken op type van je brander. Wellicht dat er in de faq van de fabrikant al een en ander staat aan oplossingen.
 
Naar mijn ervaring kan je het formatteren en branden best op dezelfde soft/hardware doen, bv als je Nero hebt, dan beide handelingen daar uitvoeren, dus niet formatteren op het ene apparaat en branden op het andere.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan