Mix-programma / Eigen muziek maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJdiedie

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
30
Weet er iemand een programma waarmee ik zelf een beat kan maken die niet te ingewikkeld is en weet iemand een programma waarmee ik een goede bass in een nummer kan zetten?


Alvast bedankt,

DJdiedie
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf wel eens wat geprobeerd met VirtualDj maar ik vind het nog best ingewikkeld en het is mij dus ook niet gelukt iets knaps te krijgen maar misschien lukt het jouw wel: gewoon bij google -> Virtualdj en dan vind je vanzelf wel wat
Succes :)
 
Weet er iemand een programma waarmee ik zelf een beat kan maken die niet te ingewikkeld is en weet iemand een programma waarmee ik een goede bass in een nummer kan zetten?


Alvast bedankt,

DJdiedie

Ik raad je aan om het programma "REASON" version 3 aan te schaffen, met Reason kan je gemakkelijk je eigen beats maken.
Het is echter wel niet het aller gemakkelijkste programma maar als je er een beetje mee opweg bent is het super werken.
Grtz Dj Stischa:D
 
Ik werk met Traktor 3 waar je 4 decks ter beschikking hebt die je kan syncroniseren. Je zet het nummer met de beat in één deck en laat deze loop'en en mixt er synchroon je nummers doorheen. Je kan een Demo dowloaden die 1 maand werkt www.nativeinstruments.com (Traktor Pro is de nieuwste telg of de kleinere Traktor Duo (2 decks))
Van je PC wordt wel wat verwacht :rolleyes:
 
Ik raad je VirtualDJ aan
Stuur me even een mailtje dan kan ik je het programma wel sturen :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan