I-tunes CD's branden voor DJ-set

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kodro

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2004
Berichten
58
Hallo,

ik weet niet of mijn vraag hier op de juiste plek staat, maar ik waag het erop...
Binnenkort moet ik DJ'en op een feestje en ik ben van plan om een groot deel van mijn nummers te verzamelen en op verzamel-CD's te branden. Zo moet ik niet mijn hele CD-collectie meedoen naar dat feestje. Normaal brand ik mijn CD's met I-tunes, maar ik ben bang dat die CD's misschien niet op de DJ-apparatuur van de zaal kunnen gedraaid worden, en dan ben ik helemaal de pineut!
Heeft iemand hier ervaring mee? Als ik CD's via Itunes brand, kan ik ze altijd op m'n stereo en m'n autoradio afspelen, dus normaal gezien geen probleem om ze ook op die DJ-desks te laten afspelen, hoop ik?!
Kan iemand me geruststellen of heeft iemand een goeie tip?

Alvast bedankt!
 
Kijk even in de voorkeuren van iTunes. Voorkeuren> Geavanceerd > tab Branden. Even aangeven dat het om een audio cd gaat. Dan moet het goed gaan.

LaPasta
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de reactie!

de voorkeuren in Itunes zijn correct ingesteld. wat bedoel je met "En heel veel DJ's hebben zelf ook een MacBook (Pro)!!!" ?
 
Sorry, ik heb het bericht even aangepast. Maar ik ben zo gewend dat iTunes ook op Macs draait, dat ik helemaal vergeet dat het ook op Windows draait.

LaPasta
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan