muziekcd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel1983

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Berichten
5
ik wil vanaf mijn pc een aantal mp3 nummers branden op een cd, dit wil maar niet lukken, er komt alleen maar een .cda bestand van 1kb op te staan, diverse programma's geprobeerd,
wie kan er voor mij met een oplossing komen

marcel:confused::confused:
 
Heb je ookal gewoon de Windows Media Player geprobeerd?
 
dit heb ik eerder gezien , zo af en toe heeft windows moeite met het correct lezen van .cda bestanden.
doe eens een orginele cd in je pc en kijk dan nog maar eens, staan ook allemaal cda's op van een kb.

gewoon branden die nummers , cd afsluiten (finalize) en in de cd speler ermee.
 
dat had ik ook gehad, dat zijn allemaal snelkoppelingen. Je hebt waarschijnlijk alleen gekopieerd en geplakt. Je moet het via windows media player doen, eerste moet je het daarop kopieren dat duurt wat langer dan hoe u het eerst hebt gedaan. Daarna kunt u het
rustig branden.


;) Alstu!
 
dit heb ik eerder gezien , zo af en toe heeft windows moeite met het correct lezen van .cda bestanden.
doe eens een orginele cd in je pc en kijk dan nog maar eens, staan ook allemaal cda's op van een kb.

gewoon branden die nummers , cd afsluiten (finalize) en in de cd speler ermee.


inderdaad dit had ik nog niet geprobeerd, ik heb hem in de cd-speler en in de auto gewoon kunnen afspelen, dit probleem heeft me dus wel een stuk of 10 cd gekost
bij deze hartelijk dank

marcel:thumb::thumb::D
 
inderdaad dit had ik nog niet geprobeerd, ik heb hem in de cd-speler en in de auto gewoon kunnen afspelen, dit probleem heeft me dus wel een stuk of 10 cd gekost
bij deze hartelijk dank

marcel:thumb::thumb::D


Altijd voor dit soort testen een pak cd-rw's en dvd-rw's (als je ook dvd's kan branden) bij de hand houden. Een cd-rw kan je wissen, mocht het branden steeds mislukken. ;)
 
Dat kan je zeker geld besparen, maar mijn CD-speler verslikt zich in RW disks.
Daarvoor zal toch echt met recordables moeten, helaas! :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan