Windows Media Center (Vista) opent geen *.jpg maar wel .*jpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gertjan65

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2003
Berichten
16
Beste forummers,

ik gebruik de Windows Media Center van Windows Vista Ultimate.
Het blijkt dat ik geen *.jpg bestanden kan openen in dit programma. Wel *.jpeg en *.bmp. Bij *.jpg geeft hij aan dat het een ongeldig bestand is. Volgens de helpfunctie van Vista zou hij deze bestanden gewoon moeten kunnen openen. Als ik de bestandsextensie *.jpg wijzig naar *.jpeg opent de Media Center het bestand wel. (om nu al mijn honderden foto's te wijzigen van *.jpg naar *,jpeg gaat me net iets te ver).

Wie weet raad?

vr. groeten
Gertjan
 
register probleem / mediacenter

Beste forummers,

ik gebruik de Windows Media Center van Windows Vista Ultimate.
Het blijkt dat ik geen *.jpg bestanden kan openen in dit programma. Wel *.jpeg en *.bmp. Bij *.jpg geeft hij aan dat het een ongeldig bestand is. Volgens de helpfunctie van Vista zou hij deze bestanden gewoon moeten kunnen openen. Als ik de bestandsextensie *.jpg wijzig naar *.jpeg opent de Media Center het bestand wel. (om nu al mijn honderden foto's te wijzigen van *.jpg naar *,jpeg gaat me net iets te ver).

Wie weet raad?

vr. groeten
Gertjan

lijkt me een register probleem waarbij de *.jpg extentie link veranderd is.

of je mediacenter een fout bevat , herinstallatie zou het kunnen verhelpen.
 
lijkt me een register probleem waarbij de *.jpg extentie link veranderd is.

of je mediacenter een fout bevat , herinstallatie zou het kunnen verhelpen.

Extremegamer, dank voor je reactie.

Hoe installeer ik opnieuw de media center binnen Vista (gezocht bij programma's en onderdelen doch daar staat ie niet tussen).
Of is er een mogelijkheid het register aan te passen, welke sleutel moet ik dan hebben?

vr. gr.
Gertjan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan