Pc herkent USB apparaat niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoemper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2008
Berichten
2
hoi iedereen, ik heb dus een probleem..
een tijdje geleden heeft mijn pc nogal wat problemen gehad.
na een herinstallatie herkende hij mijn MP3 niet meer. Ter informatie, ik heb een Sony Walkman NW-E003. Hij moet via de USB poort opladen, en heb hem dus opgeladen toen de pc nogal raar deed. Het probleem is het volgende: Als ik mijn MP3 in de usb poort steek, herkent mijn pc het apparaat niet meer. hij geeft volgende mededeling mee.

Het usb apparaat wordt niet herkend
een van de op deze computer aangesloten USB apparaten werkt niet goed. Het is onbekend welk apparaat. klik op dit bericht voor hulp bij het oplossen van dit probleem.

ja ok, dat doe ik dan.
dan krijg ik hetvolgende.
USB Root Hub(2 poorten)
|-> onbekend apparaat
|-> ongebruikte poort

ik klik dus op onbekend apparaat.

dan zegt hij
Er zijn geen stuurprogramma's voor dit apparaat geïnstalleerd.

ik heb sonicstage nodig om muziek op mijn mp3 te zetten, maar sonicstage werkt prima, ik heb ook al een nieuwere versie geprobeerd. maar het blijft hetzelfde probleem.
zou er misschien een virus op mijn mp3 zitten? Hij speelt nog alle nummers af die erop stonden, zonder raar te doen...
gelieve mij zo snel mogelijk te helpen..
 
Nadat je XP opnieuw hebt geinstalleerd moet je ook alle drivers die bij het moederboard horen opnieuw installeren... dus voor het chipset en voor de eventuele andere "apparaten" [soundcard, video, netwerkkaart, etc.] die op het moederboard zitten... deze drivers staan op de CD die je bij de PC of het moederboard kreeg.....
 
heb ik gedaan, nu nog eens opnieuw geinstalleerd, pc herkent nog steeds niet men mp3
 
heb ik gedaan, nu nog eens opnieuw geinstalleerd, pc herkent nog steeds niet men mp3

Zat er een cdtje bij de mp3 speler zelf? Anders even driveers laten zoeken op het cdtje of anders cdtje installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan