Hoe moet het met mijn fotoos???

Status
Niet open voor verdere reacties.

britt1964

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2008
Berichten
7
Ik zit voor jullie met zo'n simpele vraag,maar kom...ik vuur hem ttoch maar af.Ik heb veel fotoos staan op mijn pc en wil die branden op dvd.Alles heb ik geprobeert.Met nero 7,die nerio version 4 lukt ook niet.Bestaat er geen progamma als vroeger waar je gewoon je cd4s kon branden? :confused:
 
:( nee hoor vraag niet opgelost.Ik werk met windows vista en met nero 7.Die diareportage erin zetten lukt maar hij wil ze niet branden.Ik gebruik de verkeerde dvd,zegt hij!en ik heb er al verschillende geprobeert.:confused:
Bestaat er dan geen ander (gratis) progamma?:(
 
Nero 7 werkt perfect op Vista en heb nu Nero 8 welke ook perfect werkt.
Waarschijnlijk heb je meerdere programma's op je computer staan die CD/DVD's kunnen branden en is er een conflict tussen de drivers van die programma's.
 
Tja en hoe los ik dat probleem op? ik heb de software niet meer van nero.:(
Groetjes
 
Nero 7 en 8 kan je downloaden bij Nero....
Maar dat gaat je probleem niet oplossen! Je probleem is waarschijnlijk het conflict tussen de verschillende programma's die je ooit hebt geinstalleerd die cd/dvd's kunnen branden.

Nero heeft een cleaningtool om een installatie echt volledig ongedaan te maken. Kijk bij Nero.com > support > downloads > utilities en gebruik de cleaning tool.

Daarna kan je opnieuw Nero 7/8 installeren, en je oude serie nummer. Kan je gebruiken, maar zorg ervoor dat je computer niet op internet kan tijdens de installatie.
 
:eek: oei weer moet ik een negatief antwoord geven.Ik heb die sofware niet meer en zeker geen serienummer meer.Ik zit gewoon vast he! :confused:
 
Nogmaals software op www.nero.com
Je kan daar versie 7 en 8 downloaden en eveneens de tool om de installatie ongedaan te maken.
Duizende serienummer te vinden op internet www.google.nl nero serial
 
dus domme vraag he voor jullie!maar ik kan serie sleutels vinden op google als ik een nieuwe versie van nero 8 download,terwijl het een betalend software pakket is.Dus ik mag er zonder probleem alles afsmijten en een nieuw met nr vind ik op google.Heb ik het juist?:rolleyes: Sorry voor die jullie domme vraag.:eek:
 
Lees aub www.nero.com
Nogmaals aub wat nog meer....
Je kan versie 7 en 8 downloaden, haal je serienummer en installeer, aub.
Zo moeilijk is het toch niet, en gebruik eerst de cleaningtool.

Is toch echt niet moeilijk, je hebt de oplossing. Je doet het alleen niet en je blijft vragen stellen. Dus aub, doe het nu een keer, en als het niet werkt kom dan eens terug.
Maar je zal zien het werkt.

En disconnecteer van internet als je installeerd, heb ik je al gemeld.
Zoek meerder serienummers, sommigen werken niet.
 
:confused: ok sorry zal het proberen,maar was juist bang om mijn software eraf te smijten.Das al.Toch bedankt:eek:
 
Nu volg ik je helemaal niet meer, je zei ik heb de nummers niet meer. En nu antwoord je ik ben bang om de software eraf te gooien.

Hallo? Als je Nero er nog op hebt staan heb je de serienummer. Die kan je aflezen in Nero.
Dus deïnstalleren die handel, cleaningtool gebruiken en als je dan versie 7 had installeer je die opnieuw
Nogmaals www.nero.com en daar kan je versie 7 opnieuw downloaden, je oude serienummer ingeven tijdens installatie en klaar.
 
de software is een crak,die iemand ooit heeft geinstalleerd.Ik weet niets over die software en ik wil alleen fotoos branden.Meer niet.maar goed ik raak er zelf wel uit.Bedankt dat je zooooo vriendelijk was.
 
Lieve Brigitte,

De serienummer staat in je nero programma dat je hebt.
Start Nero smart op en ga daar kijken.
Je blijft maar vragen maar ik kan niet op joue computer zien wat er staat, weet wel dat je serienummer er is.
Je kan hier via mijn profiel een email sturen, bij jou is de optie geblokkeerd.
Als je dan msn gebruikt kan ik het je laten zien via de functie hulp op afstand.
Dat zal een pak sneller gaan, dan steeds vragen te stellen en niet uitvoeren van wat men je zegt.
Als je dit gedaan zou hebben was je probleem al lang opgelost.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan