Film in .Avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skyline

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Berichten
25
Hallo, ik heb een probleem met een film.
ik heb een programma om vooral muziek te downloaden (Limewire) maar wilde ook eens proberen of ik een film op een knappe manier kon downloaden. dus zonder rare teksten tussen door enzo. dus ik typ bij video een film in (8mile) en download een van de bovenstaande. na een paar uur was hij binnen en wilde ik hem afspelen. hij is .Avi en in principe ondersteund Windows Media Player dat gewoon toch? ik dacht het wel dus ik speel hem af en ik krijg een fout melding: "Windows Media Player cannot play the file (or cannot play either the audio or video portion of the file) because the DivX MPEG-4 (DX50) codec is not installed on your computer." ik naar een site om die codec te downloaden/installeren. probeeer ik het weer om de film af te spelen. zwart beeld. alleen het geluid deed het. Whats Wrong? :(:( kan ik hier iets aan doen? en wat is anders een goed programma om wat films te downloaden?

Dankje alvast :thumb:
 
nee ik ging via microsoft zelf. (in media player: "help op het web")
wmplugins.com kwam ik uiteindelijk uit
 
wat is anders een goed programma om wat films te downloaden?

Dankje alvast :thumb:

LimeWire is ontworpen om kleine data te downloaden.

Ik zou een bittorrent client nemen en een site met veel Gezonde torrents:D
 
LimeWire is ontworpen om kleine data te downloaden.

Ik zou een bittorrent client nemen en een site met veel Gezonde torrents:D


ik heb wel eens wat gehoord over Bit downloaders. ik snap er allen niets van maar daar moeten vast tutorials voor zijn.
 
maar in ieder geval doet mijn film het!! YES :)
ik zal kijken of ik ergens ondertitels kan downloaden of misschien zitten die er al bij ;)
en over die bit downloaders probeer ik volgende keer :p

ik zet deze vraag op "OPGELOST"
maar misschien kunnen we ergens anders een topic maken over een goed download programma voor films/muziek etc.


Dank u allen !!:thumb::D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan