After Effects export probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

KWiersma

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2005
Berichten
20
Beste mensen,

Ik ben bezig met een project in Adobe After Effects.
Dit project wil ik exporteren en gebruiken in Adobe Premiere Pro. Alleen valt de kwaliteit me elke keer erg tegen.
Heb al even op internet gekeken en een aantal instelleingen geprobeerd (File-Export, RenderQueue).
Het wil maar niet lukken.

Hebben jullie een idee?
Alvorens bedankt,

Kwiersma

Ps Het project waar ik mee bezig ben komt op een dvd. Een paar instellingen;
4:3
720/576
PAL
25FPS
 
Ik krijg ook erg slechte kwaliteit bij het exporteren/renderen. Je kan ook geen codecs instellen, vreemd hoor. Bij het afspelen van een previes is de kwaliteit zelfs hoger dan het eindresultaat.

Ik hoor graag een reactie van iemand.

Jeffrey
 
Beste Jeffrey,

Helaas is niemand met een oplossing gekomen. Zelf ben ik op internet wel verder gaan zoeken.
Ik misschien de volgende oplossing voor je;

Via deze link: http://www.adobe.com/designcenter/encore/articles/enc1ppae6.html

Hier aangekomen kun je via Adobe Encore en After Effects een dvd menu fixen.
In Photoshop maak je je menu klaar (in layers etc.). Vervolgens open je het in Encore en geef je aan welke layers als knoppen dienen, daarna kun je je menu animeren in After Effects.
Zelf ben ik hier ook nog mee bezig. Ik kan dus geen conclusies over het eindresultaat geven.

Veel succes en een goed weekend,

Groet Kwiersma
 
Hoi Kwiersma,

Ik ben er denk ik zelf al uitgekomen. Ik deed met exporteren (zoals ik het ken van Adobe Premiere in de vorige versies) dat je naar File-> Export gaat.

Het moet dus via Compositie -> Make movie

Ik moet nog even wennen aan het programma, toch bedankt voor je reactie.
Ben je eigenlijk alleen bezig met effecten voor je filmpjes of alleen bewerking ervan?

Groeten,

Jeffrey
 
After Effects

Ik ben bezig met een dvd menu. Dit menu maak ik in Encore en animeer ik in After Effects. Vandaag hoop ik alles af te krijgen. Ik zal hier mijn vorderingen posten.

Groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan