Internet verbinding valt steeds weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariek101

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 apr 2008
Berichten
2
Ik heb al ongeveer een half jaar een draadloos netwerk thuis (linksys WRT54GC). En sinds een aantal dagen valt mijn internet om de paar minuten weg. Hij heeft aan een goede signaal sterkte te hebben en andere laptops op het zelfde netwerk hebben nergens last van. Na een paar minuten heb ik ook automatisch weer verbinding.

Helaas heb ik vrij weinig verstand van dit alles en zou dus niet weten waar ik moet beginnen om dit te verhelpen! :shocked:

Heeft iemand tips???
 
Zijn die andere laptops ook draadloos? Want dan kan je heel snel uitsluiten dat het de router/accesspoint is. Dan kan je het beste eens kijken of er wellicht updates voor je netwerkkaart zijn.
En als het kan, probeer eens een tijdje met draad te internetten. Als dan het probleem ook optreedt is er weer meer informatie beschikbaar om 'iets' de schuld te geven.

Als meerdere het via dezelfde router zien gebeuren kan het zin hebben om eens te kijken of er nieuwere firmware voor de router beschikbaar is op de site van linksys.
 
Thanks

In ieder geval bedankt voor je reactie.
Ja, ik zit met 3 draadloze laptops op deze router, en sinds kort een 4e. Kan het zijn dat deze router dit niet aankan?? En alleen ik heb met deze laptop problemen!
Sorry voor mijn onnozelheid... maar hoe weet ik wat voor netwerk kaart ik heb en wat ik dan moet downloaden!? Onder mijn laptop staat.. wireless module: intel WM3945ABG. :rolleyes:

Het gaat helaas niet lukken om mijn laptop op de vast kabel aan te sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan