i-Tunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmm

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2007
Berichten
36
Ik wil mn pc opnieuw installeren, dus raak ik alles kwijt. Als ik dan na de installatie i-tunes opnieuw installeer, kan ik dan de muziek van mn ipod naar mn pc zetten? Op een andere pc wou dit niet lukken, dus misschien weet iemand hoe ik t voor elkaar krijg.
 
komptie

Dit is inderdaad een groot nadeel bij een aankoop van een i-pot.
Als I-Tunes weer opnieuw op je pc is geïnstalleerd en je sluit je ipot aan en gaat synchroniseren ben je alles kwijt.

Voor dat je I-Tunes start sluit je je ipot aan op je pc. Hij ziet hem nu ook als een externe harde schijf. Deze open je en je zorgt dat je de optie verborgen bestanden en mappen weergeven aangevinkt hebt. Nu geeft hij meer mappen weer waar je nummers in staan. Ze staan overal onder een andere naam. Kopieer deze naar je pc en verander de naam weer naar de oorspronkelijke titels. (kost ff tijd maar dat ben je ze niet kwijt)

sucsses. ;)
 
ja tis idd zeer nak vn apple. Tis maar 8gb aan muziek... dus is zo klaar:p, maarja ik las ook iets over een progje genaamd yamipod, ik kijk wel ff hoe ik t doe. Bedankt iig!
 
je kan in itunes ook gewoon je ipod instellen als harde schijf :thumb: dan moet het ook lukken :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan