Account maken en activeren in xp is een probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnens

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Berichten
713
Hallo,

Vandaag heb ik de computer van mijn ouders opnieuw geinstalleerd.
Tijdens de installatie werdt er gevraagd of ik een acc aan wou maken dus heb ik een naam ingevult en ben toen door gegaan. Toen ik aan wou melden moest ik een wachtwoord invullen. Maar ik heb nooit een wachtwoord toegevoegd. Dit betekent dus dat xp zelf een ww aangemaakt heeft. Ik heb al geprobeerd in de veilige modus te starten , maar daaar kom ik niet. En ik kan ook niet inloggen als administrator.

Wat kan ik doen??
 
enter

Als hij om het wachtwoord vraagt niets invullen en gewoon op enter drukken.
 
K kon net wel in Klassiek aanmeldscherm komen en wou inloggen als admin, maar kan ook niet.
 
Als ik bij de admin of ander acc geen ww invul geeft ie een fout melding
 
wat gebeurt er als je niks tikt bij wachtwoord maar entert ?

via veilige modus kun je volgens mij wel inloggen als administrator en zo accounts maken/verwijderen/bewerken
 
Moet de administrator met hoofletter of niet?

btw: werkt allebij niet:(
 
Laatst bewerkt:
uhm dat is toch al voor je ingevuld in het scherm ?
hij wil normaal alleen t wachtwoord erbij en in veilige modus niks d8 ik
 
maar hoe kan ik ins veilige modus komen? f8 werkt niet:(
 
k denk dat je sneller bent met herinstallatie dan hier op een oplossing te wachten

als F5 / F8 in blijven drukken tijdens opstarten niet werkt om in de veilige modus te komen weet ik ook niet hoe je daar wel komt en inloggen lukt je niet ;-(
 
Heb je al geprobeerd om in het inlogscherm op ESC te drukken? Misschien start de comp dan wel door.

En als je 100% zeker weet dat je geen wachtwoord hebt ingevult, dan kan je gewoon op ok klikken en dan start de comp op zonder een ww ingevult te hebben. Zoals mijn voorganger ook al aangaf.
 
helaas werkt dit allebij niet. Daarom ben ik nu opnieuw aan het installeren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan