Csrrs.exe In Map Config Per Ongeluk Verwijderd..!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roano

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Berichten
10
Hoi allemaal,

zoals jullie aan de titel al kunnen lezen heb ik iets heel stoms gedaan,
ik zat al te speuren op internet waar csrrs.exe zich moet bevinden op de schijf en ik kwam erachter dat deze in windows32 geinstalleerd moet zijn..wat het bestand doet weet ik dus echt niet...

Ik startte me pc op en ik kreeg een melding dat CSRRS.exe een foutmelding gaf,
bij mij stond hij op C:/WINDOWS/CONFIG

dus ik denk van oke ik verwijder het gewoon ik zal het toch niet nodig hebben....

als ik nu me pc opstart is hij ongelofelijk traag en krijg ik een melding dat CSRRS.EXE verwijderd is.

Mijn Adobe Photoshop werkt ook al niet meer..ook niet na het verwijderen ervan en het opnieuw installeren...heeft dit met elkaar te maken?

Kan 1 van jullie mij aub.helpen hoe ik dit recht kan trekken....!!!!

Ik hoor hier graag meer over,

Gr. Roano
 
Heel misschien kan een systeemherstel je helpen:eek:
 
Wanner er één of meerdere systeembestanden verdwenen dan wel beschadigd zijn, kun je deze laten controleren door een 'System File Check' uit te voeren. Dit doe je met het commando: Start -> Uitvoeren -> vul in: sfc /scannow -> knop: <Ok>. Als de windows bronbestanden zich niet op de harde schijf bevinden kan er om de windows CD gevraagd worden.Beschadigde en verwijderde systeembestanden worden zo hersteld.
 
Het systeembestand heet zover ik weet csrss.exe
Wanneer je dat bedoelt, volg dan de stappen van mrMusic.
Wanneer je inderdaad csrrs.exe bedoelt heb je (je pc althans:)) mogelijk een worm infectie,
gebruik in dat geval deze
verwijdertool.
mvg leo
 
Laatst bewerkt:
Het systeembestand heet zover ik weet csrss.exe
Wanneer je dat bedoelt, volg dan de stappen van mrMusic.
Wanneer je inderdaad csrrs.exe bedoelt heb je (je pc althans:)) mogelijk een worm infectie,
gebruik in dat geval deze
verwijdertool.
mvg leo

dit heb ik ook gehad, uiteindelijk zat er niks anders meer op dan een nieuwe installatie.

ook zoals bij roano werkte bij mij veel programma's niet meer.
 
dit heb ik ook gehad, uiteindelijk zat er niks anders meer op dan een nieuwe installatie.

ook zoals bij roano werkte bij mij veel programma's niet meer.

Ik zou toch echt eerst mijn link en die van Leofact uitvoeren!!!
 
probeer Win Restoration eens, dat vindt heel veel terug van wat je verwijdert hebt
je moet het even op een andere plek opslaan en vervolgens terugplaatsten waar je het verwijderd had
 
Hoi allemaal,

allereerst wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor de reacties!!

mijn voorkeur gaat er naar uit om de handelingen van Mrmusic uit te voeren,

ik heb de de handelingen uitgevoerd en me pc opnieuw gestart, ik kan nu met mijn muis niet meer op Start drukken..het kan alleen nog via mijn toetsenbord, mijn NVIDIA instellingen zijn verdwenen en ook niet terug te zien bij het configuratie scherm.
alle iconen rechts onderaan m'n beeldscherm zijn ook verdwenen, en ik blijf de foutmelding behouden dat csrrs.exe niet te vinden is op de schijf..

pleas help me!!

Gr. Roano
 
voer ff systeemherstel uit naar een punt voor je die oplossing toegepast hebt

en probeer dan mijn oplossing of je die .exe nog terug kunt vinden dat is het simpelste ;-)
 
csrRs.exe kun je beter niet terug halen, Dat is een worm.
lees meer
Probeer eerst systeemherstel om de nieuwe problemen op te lossen en gebruik daarna de verwijdertool.
 
****!!!!!!! mensen sorrie het gaat niet om CSRRS.EXE maar CSRSS.EXE!!!!!!!!!

dat is geen worm maar een onderdeel van WINDOWS heb ik gelezen..

nadat ik via uitvoeren een code had ingevuld, vroeg hij om de service pack 2, heb ik ook gedaan, alles ging goed maar nu zijn al mijn iconen rechts onderaan verdwenen, ook zijn mijn NVIDIA instellingen spoorloos,

pleas help me!!!!!! :(

Roano
 
Ik heb een systeem herstel uitgevoerd, en ik heb de windows cd erbij gepakt, ik kon alleen CSRSS.EX bestand vinden..dat is iets anders dan wat ik nodig heb, namelijk CSRSS.EXE..

ook na het kopieren van het look a like bestand naar mijn System32 map krijg ik nog steeds de zelfde foutmeldingen en doen er een aantal programmas niet meer..

er is denk ik geen andere optie om windows opnieuw te installeren?
 
Het bestand csrss.exe mag alleen onder windows\system32 staan en is ongeveer 6 kilobytes groot... de bekende worm die zich in "config" nestelt is veel groter.....

Zie hier: http://www.virusalert.nl/?show=virus&id=1065&name=W32.Chod.D

zoek het csrss.ini bestand en haal dat weg en het bestand csrss.lnk dat in de startup manager staat... dan zou de "foutmelding" [die eigenlijk dus een "goedmelding" is, want de worm is geblokkeerd] moeten verdwijnen...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan