Windows sluit zomaar af ernstige fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

josieboy

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2006
Berichten
39
Hallo,

Ik heb een laptop (de fuji siemens pi 1536) en ik wilde hitmanpro draaien. Druk ik op de snelkoppeling krijg ik een error van windows (ernstige fout) en voordat ik iets kan doen start mijn laptop opnieuw op. Als ik terug ben in windows krijg ik een popupje van windows met daarin: windows heeft een ernstige fout gemaakt --> extra informatie -->technische informatie en dan krijg ik dit:
C:\DOCUME~1\HENK~1\LOCALS~1\Temp\WER1cde.dir00\Mini040508-03.dmp
C:\DOCUME~1\HENK~1\LOCALS~1\Temp\WER1cde.dir00\sysdata.xml
Daarnaast heb ik ook geen geluid meer, dit komt 'waarschijnlijk' doordat in volumeregeling de WAVE-lijn gedempt is. Als ik het vinkje weg te halen, krijg ik de situatie zoals ik hierboven heb beschreven. Ik heb op internet al redelijk gezocht, maar ik ben geen duidelijke oplossing tegengekomen. Wie kan me helpen ik weet niet meer wat ik moet doen.
Met vriendelijke groeten Joost.
 
Als ik het goed begrijp gebeurt het dus op het moment dat je het vinkje weghaald bij WAVE-lijn. Dan zou het te maken kunnen hebben met je drivers voor de geluidskaart.

Kijk eens op internet of er een nieuw versie is die je kunt downloaden en installeren.
Mogelijk dat het probleem dan verholpen is.
 
ik zit nu op school maar als ik thuis ben is dat het eerste wat ik doe, daarnaast geeft het ook bij hitmanpro een fout, bedankt voor je reactie
 
Opstarten in veilige modus, hotmanpro deinstalleren. OPnieuw starten (normaal) en het zou weer moeten werken. Daarna een beter antispyware progje opzoeken.
 
welk antispyware programma adviseer je, ik heb op dit moment norton. Ik zal de suggestie proberen bedankt.
 
Ach er zijn er zoveel. Even googelen zou ik zeggen. Of stel je vraag in een daarvoor bestemd deel op het forum. Vaak zijn de vragen toch al gesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan