Ipod op autoinstallatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

woutwolf

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2006
Berichten
46
Hallo,

Ik heb in de auto een radio/cd speler die ook mp3 cd's speelt en daarnaast ook mp3's die op een mp3 speler staan. Voor dat laatste ligt er in het handschoenenkastje een USB kabel met USB uitgang. Als ik daarop een mp3 speler plug, kan ik de nummers die daarop staan via de autoinstallatie draaien en zie ik ze ook op het display van de auto cd speler. Hiervoor gebruik ik nu een goedkope ipod kloon.
Nu wil ik een Ipod kopen en ik heb met de ipod van een vriend ontdekt dat als ik die op dezelfde manier inplug, de autocdspeler hem niet herkent. No music found, is de boodschap. Dit is tegenstelling tot het simpele apparaatje dat ik nu gebruik.
Toch zou ik graag een ipod kopen, maar niet als ik die niet in de auto kan gebruiken. Kan het te maken hebben met MP3 versus mp4, of is dat niet de oorzaak? Iemand zei namelijk dat Itunes mp4 bestanden speelt.
 
Wat je wel kan doen is een dingetje kopen ik weet niet hoe het heet maar dan steek je een kabel van het dingetje in je oortjes ingang en dan gaaat hij de muziek die hij opvangt versturen via een vrije zender zodat je met je autoradio op die zender kan gaan zitten maar dat is een optie ik zou het niet doen :p
 
het kan inderdaad zijn dat je vriend er mp4 of iets anders op heeft staan wat niet herkent wordt door je autoradio.
probeer het eens als volgt: haal de pod leeg >> zet er wat van je muziek op die het op je eigen speler wel deed in de auto >> en sluit 'm nu weer aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan