Mediaplayer geen geluid, configuratie scherm geen audio?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Ik heb al een tijd geen geluid meer bij verzonden bestanden, aan en afzetten pc, en muziek van bv Bol.com fragmenten.

Werk onder XP.

Luidsprekertjes staan op volume en zijn aangesloten.

Heb nu naar configuratiescherm gekeken en hier staat onder spraak/geluid etc
GEEN AUDIO APPARAAT.

Dit lijkt me niet goed, of bedoelen ze hier een ander extern audio apparaat mee?

Heb ik misschien ergens een verkeerde aansluiting gebruikt om de luidsprekers aan de PC vast te zetten, bedacht ik me nu.

Heel graag een reactie!!!
 
Ik heb al een tijd geen geluid meer bij verzonden bestanden, aan en afzetten pc, en muziek van bv Bol.com fragmenten.

Werk onder XP.

Luidsprekertjes staan op volume en zijn aangesloten.

Heb nu naar configuratiescherm gekeken en hier staat onder spraak/geluid etc
GEEN AUDIO APPARAAT.

Dit lijkt me niet goed, of bedoelen ze hier een ander extern audio apparaat mee?

Heb ik misschien ergens een verkeerde aansluiting gebruikt om de luidsprekers aan de PC vast te zetten, bedacht ik me nu.

Heel graag een reactie!!!



Teneerste moet je de luidsprekers in de groene input doen van je PC (meestal groen aangegeven)

f124659.jpg



zoals op dat plaatje het linkergaatje (groen)

als dit het geval is en de PC geeft dezelfde melding nog dan betekend dat je geluidsdrivers niet geinstalleerd zijn en je deze van je software CD af moet halen of moet downloaden.
Hiervoor moet je wel weten welke type je moederbord is.

Groeten,
Sensicane
 
Ga in dat scherm van Geluid en audioapparaten naar het tabblad Geluiden en kijk of het geluidschema "Windows standaard" is geselecteerd.

Bij Spraak zal geen audioapparaat staan, als je geen microfoon hebt geinstalleerd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan