Virtual Audio Cable

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vermin

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Berichten
100
Hallo. Ik gebruik op dit moment de trial van de Virtual Audio Cable op mijn Vista systeem geïnstalleerd. Dit programma is bedoeld om audio outputs van programma's op te kunnen nemen. Zo kan je bijvoorbeeld een muziekje uit een film opnemen met Windows Geluidsrecorder of een schreeuw uit een Youtube filmpje te kunnen verzenden via MSN als voiceclip. Omdat deze functie niet ingebouwd zit in Vista (ik heb wel eens met Windows 2000 op mijn vaders oeroude laptop een muziekje uit een youtube film in een ringtone verandert, alleen door dat te gebruiken wat Windows er standard op installeerd), vind ik dit erg fijn. Het geeft mij een functie terug die Vista mij heeft afgenomen, en die ik heel graag wil gebruiken.

Ik heb nu één probleem, het enige wat ik kan opnemen is het woordje Trial, wat het programma er automatisch doorheen gooit. Verder lukt het me niet om iets op te nemen. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?
 
Als ik hem koop ben ik dus alleen dat woordje trial kwijt. Verder hoor ik niks. Toch?
Ik hoor nu alleen trial, en verder kan ik niks opnemen.
 
Wanneer je hem koopt bem je inderdaad de melding "trial" kwijt!
 
Ja, maar dan kan ik nog steeds niet de geluiden van allerlei programma's opnemen. Als dat werkt wil ik hem wel kopen en dan precies dezelfde settings opnieuw instellen, maar dan moet het wel eerst werken.
 
Als de trial versie zou werken, waarom zou iemand de echte dan nog kopen? :D
 
Omdat bij de trial versie door jouw geluidsopname de hele tijd het woord trial word gegooid.

Hij hoort zo te werken dat je wel kan opnemen, maar je hoort wel telkens dat woord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan