[USB] USB-netwerk, laptop maakt verbinding maar toont geen sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

hello123456

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2008
Berichten
66
Ik wil dus een USB-netwerk opzetten. In de vorm van een gedeelde internetverbinding. (Bestanden delen doe ik met me USB-Stick).
Laat ik het plaatje even schetsen van het probleem.

Ik heb de drivers op de compter en de laptop geinstalleerd.
De computers is met Internet verbonden de laptop niet.
De USB-Netwerkkabel heeft een driver meegekregen die hem dus tot een Virtuele internet verbinding maakt.
Vervolgens heb ik op mijn computer zoals in de handleiding stond me LAN-verbinding met die van de USB-Kabel gebridged, zodat de verbinding gedeeld wordt.
Nu ziet de laptop de internet verbinding.
Máár, hij ziet dan wel de internetverbinding, maar toont geen websites.
Sterker nog, hij toont niet eens de pagina van de router, terwijl hij daar wel ze IP-adres van kan verkrijgen.
De router ziet de laptop gewoon.
Ik heb zowel automatisch de IP-adressen doorlaten geven als dat ik ze zelf heb ingevoerd, beide hielp niet.

Mijn probleem is dus, hoe zorg ik dat de laptop verbindingkrijgt met internet?

De laptop heeft alleen een geblokkeerde (zit een plaatje voor binnenin) 56K6 verbinding waar de ADSL plug niet in kan. Ik heb juist gekozen voor een USB-lijn i.p.v. een insteekkaart+hub+kabel.
Ik wil namelijk met Maxivista of een dergelijk programma de laptop als 2e scherm gebruiken en daar heeft hij internet voor nodig om die data over door te geven, en zover op de site van Maxivista te lezen is ondersteunt hij ook USB-netwerken.

Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen.

Edit:

Herstel, van bovenstaand bericht:
Hij vind de pagina wel waar ik uit moet komen, maar toont hem vervolgens niet.
Als ik bijv. naar www.cockvlugt.demon.nl (mijn eigen site in dit geval) ga, vindt hij de site wel, en weet welke pagina hij moet laden, maar hij laad hem niet, zodra hij het weet gaat hij nog even proberen te laden, maar dan stopt het en zit ik met een witte pagina.
Op de laptop staat overigens Internet Explorer 6
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan