Zelf ondertitels maken in film

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twannieboy

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2006
Berichten
161
Hallo allemaal,
Ik heb zelf een film gemaakt met onze video camera. Ik heb die op de computer gezet en nu wil ik er ook ondertiteling bij zetten. Ik heb Subtitel workshop al geprobeerd maar dat vind ik een beetje een vaag programma, je kan dan bijv. je film openen om te kijken wanneer de ondertitels moeten maar dan hoor ik alleen geluid en is er geen beeld enz. Dus dan lukt het wat minder. Weet iemand misschien een ander programma?
Groetjes Twan
 
Subtitle Workshop is hiervoor een perfect en zeer eenvoudig programma..... Het feit dat je geen beeld krijgt is mogelijk omdat je de juiste codec niet aan boord hebt of omdat deze niet met de player in SW gelinkt is.... Download het K-Lite codec pack en probeer het nog eens...
 
is er een prograam voor het ondertitelen van een film

vraag is er een programma waar je alles mee kunt doen voor het ondertitelen van een film in plaats van 4 of 5 programma's te moeten gebruiken ?
 
vraag is er een programma waar je alles mee kunt doen voor het ondertitelen van een film in plaats van 4 of 5 programma's te moeten gebruiken ?

Laat maar zitten, ik heb al een programma waarbij het kan dat is:TMPGEnc DVD Author 3, voor diegene die het wil weten!:p:)

Allemaal bedankt voor jullie reacties!
 
ik heb het programma

het heet convert x to dvd echt handig ondertilteling en het coverteren naar TS files
ik heb daar bij ook het prograama subsyncronise voor het beweren van de ondertitels op schrijf fouten
werkt top

als er iemand belang bij heeft laat het maar weten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan