mp3 (cdrw) gaat niet op dvd lezer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gethez

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
438
hallo,

ik heb een gekopieerde audio cd (CDRW) en het rare is ;
ik heb een dvd lezer en een dvd RW lezer/schrijver op mijn computer, en de gewone dvd lezer kan deze niet herkennen , maar de Rewritable wel, ook mijn stereoketen kan deze niet lezen...

aan wat zou dit kunnen liggen?
 
Kan dat even iets duidelijker?
Zover ik het kan volgen: Niet elke radio ondersteunt rewritable cd's dus dat is normaal.
Dat je DVD lezer van je computer (neem ik aan) hem niet kan lezen is idd wel vaag, maar goed zolang hij het doet in de brander is er in mijn ogen niks aan de hand omdat ik hem dan gewoon daarin stop :p
(Overigens alles behalve gewone cd's en dvd's als ik ze daadwerkelijk afspeel want dan lijken ze wel op te stijgen...)
Maar rip gewoon dat cd'tje naar je computer, stop er een recordable (gewone) in en brand hem daarop.

(Dit lijkt gemeen, maar is goed bedoeld (echt)) hier onder even een verduidelijking:

Hallo

Ik heb een gekopieerde audio CD. Hij is gebrand op een RW (rewritable).
De DVD-lezer van me computer leest de cd niet.
De DVD-brander daarintegen wel.
Verder wil mijn stereoinstallatie hem ook niet lezen.

Waar zou dit aan kunnen liggen?
 
Laatst bewerkt:
maar ik bedoel er moet toch wel iets mis zijn met de compositie van de cd ; de ene (lezer) kan hem niet de andere (schrijver) kan hem wel lezen...
is het misschien de manier waarop de cd (RW) gebrand geweest is...??
want mijn stereo kan gekopieerde cd's doorgaans wel lezen....

btw thx for the tip...
 
Rewritable wordt anders beschreven dan een gewone CD, mijne slikt ook geen rewritables, is normaal, nieuwre radio's ondersteunen het wel.
De manier van branden kan je niet aanpassen, wel de snelheid, lijkt me stug dat dat het is.
Enigste echt vage vind ik dat je DVD-lezer hem niet pikt...
Je radio is niet zo vreemd, en je brander is wel logisch dat die hem leest, schrijven en niet lezen, hoe moet je dan weten of het goed is gegaan :confused: ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan