Problemen met afspelen MKV en TS bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pharminepulse

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
3
Hallo,

Ik heb laatst Earth 1080p Blu Ray 264(MKV bestand) en Independence Day 1080p Blu Ray 264(TS bestand) gepindakaasd.

Eerst genoemde speel ik af in VLC Player, heb hierbij gewoon beeld en geluid maar het probleem is dat het beeld heel schokkerig beweegt. Heel soms loopt ie een minuutje normaal.

Independence Day speel ik af via PowerDVD, wel beeld(loopt in tegenstelling tot VLC player altijd goed) maar geen geluid.

Heb al verschillende settings veranderd in beide programma' s en meerdere video en audio codecs gedownload zoals AC3 filter, Coreavc, Vista Codec Pack etc, helaas hielpen geen van deze. Ben trouwens van bewust dat MKV bestanden het niet doen in PowerDVD. Independence Day in VLC Player geeft ook geen geluid en doet het beeld doet hierin vreemd.

Iemand? Alvast bedankt!

(Windows Media Player, GOM Player.. ook al geprobeerd, werkt niet of loopt te traag en te schokkerig)
 
Laatst bewerkt:
Ik had ook een probleem met het afspelen van een mkv bestand...
Het was de eerste keer dat ik dit tegenkwam maar het was gewoon omdat dit zo'n perfect beeld was dat ik had gedownloaded(het was lost :D)

Bij mij werkt het nu allemaal goed door mijn geluidsdrivers te updaten en dan het K-lite mega codec pack te downloaden (met classic media player als dit wordt gevraagd) Had eerder ook het vista codec pack maar hiermee werkte het ook niet voor mij om mijn mkv bestand af te spelen...
Als K-lite codec pack installeerd vergeet dan niet bij alles een vinkje te zetten behalve bij natuurlijk de dingen waarbij staat not recommanded en direct vobsub omdat dit conflicten geeft.
Vergeet gewoon vooral alle vinkjes niet want als je niets extra aanvinkt heb je mkv niet mee...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan