wie herkend deze mp3 speler ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theo1000

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2006
Berichten
49
Hoi. Ik heb een goedkoop waarschijnlijk Chinees mp3 spelertje gekocht.:) Op de cd staat echter alleen een stuurprogramma voor win98 en hij wordt niet herkend door xp.:mad: Ik heb geen enkele info in de gebruiksaanwijzing, of op het apparaat, kunnen vinden over merk of leverancier. Het lijkt erop dat volgens de gebruiksaanwijzing er onder xp geen stuurprogramma gebruikt zou hoeven te worden.:confused: Hij doet na het aansluiten via usb niets anders dan een venstertje geven dat ie aan het aansluiten is maar dan houd het op.

Wie herkend het spelertje en/of heeft er tips ?

bvd
 

Bijlagen

  • 100_0737.jpg
    100_0737.jpg
    37,4 KB · Weergaven: 35
2 dingen (sluit het ding aan op je computer):
1. Ga naar Apparaatbeheer (Start -> Uitvoeren -> devmgmt.msc)
2. Dubbelklik op je muziekspeler, en geef ons de informatie van het Details tabblad (de Ven_xxxx, Dev_xxxx, Subsys_xxxx codering).
3. Verder: Heb je nooit problemen gehad met je USB aansluitingen danwel met andere apparaten die je via USB aangesloten hebt?
4. Indien vraag 3 ons vertelt dat je wel vaker problemen met USB apparaten had:
Open Usbrenew_2k.txt. Markeer alles op die pagina, Bewerken -> Kopieren, Start -> Uitvoeren -> notepad.exe C:\USBRENEW.BAT, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan. Voer daarna USBRENEW.BAT uit vanuit de hoofdmap van je C: schijf.
Hierbij wordt Devcon gebruikt, die automatisch voor je wordt gedownload als je die nog niet op je computer hebt.

Succes,

Tijs.
 
Een dergelijk spelertje, dat overigens volgens mij een MP4 speler is, heb ik hier ook en deze wordt probleemloos zonder extra drivers herkend door Windows XP...
 
Zojuist is met een luide kraak mijn klomp gebroken. Ik heb gisteravond de speler meedere malen in mijn usb kaart gehad en toen deed hij niets. Ik heb de speler ook in de usb,s van mijn pc gehad meerdere malen. Ik had het eigenlijk al een beetje opgegeven. Zojuist stop ik hem weer eens in mijn usb kaart en nu begon hij het ineens te doen. Eh...soort van joepie. Mare moet ie ut dannie altijd doen op alle usb,s klaarblijkelijk zijn dan toch niet al mijn usb aansluiting goed ?:confused: Ik ga ook dnties bericht weer een heel goed lezen.
 
Oke aangezien al mijn andere usb apparatuur goed werkt wilde ik nog maar even wachten met het aanmaken van batch bestanden. Ook mijn mp4 speler werkt nu goed. Ik wil het maar even aankijken mischien was het wel een wakkelkontakt ofzo.

Ik had dit niet verwacht maar hij doet het en dan is het goed.
Bedankt voor de reakties :thumb: en ik ga dit topic maar sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan