internet 10.000 keer sneller?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Berichten
370
ik zag op de telegraaf dat internet 10.000 keer sneller zou worden http://www.telegraaf.nl/digitaal/3733597/_Internet_binnenkort_10.000_keer_sneller__.html?cid=rss
ik heb zelf het internet soms paket van @home en die heeft een download snelheid van 200 kb per sec en dan word dat dus 2.000.000 kb per sec dus 200 mb/ per sec en heb je een film of spel heeeel snel gedownload maar kan je pc of router dat wel aan? ik heb net een nieuwe en die internet aansluiting van mij op de pc is 1 Gigabit per seconde en een gigbit is 1.000.000 kilobit en dat delen door 8 = 125.000 kb per sec alsnog niet verkeerd maar klopt dit? en kan mijn router dat aan die is 54 mb/s als goed is

mvg,
kvbmaster
 
Maak je hier nog maar niet druk om. Het gaat hier om volledig experimentele netwerken, die opgezet zijn voor een hele specifieke industrie en volledig exclusief aangelegd voor de toepassing waar het voor gebruikt gaat worden.

Voor dat dit bij je thuis komt zijn we misschien 20 jaar verder.
 
jammer leek mij wel leuk als het over een jaart kwam of 2 jaar want ik ben flink bezig met films en spellen te downloaden en dat gaat best wel langzaam
 
Over een jaar?
Over een jaar hebben ze nog niet eens glasvezel liggen in Nederland. Laat staan zoiets.

Als je sneller internet wilt dan wat je nu hebt is dat allang mogelijk. 10x Zo snel is in heel Nederland al op steeds meer plaatsen beschikbaar.
 
als je snel films en spellen wilt downloaden neem dan een 20MB of 24MB abbo.
en download dan via nieuwsgroepen met en payserver zoals eweka.

ik heb nu upc 24 mb met een eweka abbo met nieuwsgroepen, dan heb ik een film (4.5gig) in 35 binnen.
 
och zo ver is het niet weg hoor, zo zijn er al een aantal gemeentes in nederland die alles over glasvezel willen laten lopen dus ook voor particulieren. en ook sommige gemeentes die al het een en ander aanbieden. kost wel wat meer maar dan heb je toch echt de laagste pings bji gamen ;)
 
och zo ver is het niet weg hoor, zo zijn er al een aantal gemeentes in nederland die alles over glasvezel willen laten lopen dus ook voor particulieren. en ook sommige gemeentes die al het een en ander aanbieden. kost wel wat meer maar dan heb je toch echt de laagste pings bji gamen ;)

Er zijn zelfs nog plaatsen die niet boven de paar MBIT uitkomen, laat staan dat ze over glasvezel beschikken.
Er wordt aan gewerkt maar dit duurt nog wel even.
 
als ik me het goed herinner hebben ze laatst allemaal wegen open gehad en overal gaten in de stad voor glasvezel en op de telegraaf staat binnenkort maarja dan moeten ze ook nog allemaal servers hebben enzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan