Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 14 van 14

Onderwerp: software voor WinTV-HVR-1700

Vraag is opgelost

software voor WinTV-HVR-1700

Ik heb een tunerkaart gekocht maar heb daar geen software bij gekregen. Deze was te downloaden op de website zei men.
    Ik heb WinTV 6.0 dan geïnstalleerd maar kan dit niet gebruiken.
    Iemand een idee?

Giga Senior jelpot's avatar
    wat is de link dan naar die website aub?

http://www.hauppauge.com.sg/web-cont...tamce_3.3.html

Dat is de link met de drivers die ik gebruikt heb.
    Ik vind echter de kaart niet terug op de benelux site:
    http://www.hauppauge.de/benelux/pages/support.html

hauppage is voor mij een onbekend merk maar dat maakt niet zoveel uit...
    Kan je mij eens uitleggen wat je dan bedoeld met :
    wat kan je dan precies niet gebruiken? of ik zal het wat anders vragen--> wat is wintv dan? een programma om tv op je pc te kijken vermoed ik
    Ik heb wat meer info nodig...
    en in je eerste link staat toch een goeie uitleg hoe je de software en alles moet installeren of lukt dat eigenlijk wel?

Tera Honourable Senior Member mrmusic's avatar
    Quote Origineel gepost door jelpot Bekijk Bericht
    Ter info Hauppauge is de meest bekende en wellicht ook beste producent van TV en Capture kaarten!
    http://www.hauppauge.de/benelux/index.html

ja sorry ik kijk dan ook nooit tv op mijn pc dus jah

Quote Origineel gepost door jelpot Bekijk Bericht
    Kan je mij eens uitleggen wat je dan bedoeld met :
    wat kan je dan precies niet gebruiken? of ik zal het wat anders vragen--> wat is wintv dan? een programma om tv op je pc te kijken vermoed ik
    Ik heb wat meer info nodig...
    en in je eerste link staat toch een goeie uitleg hoe je de software en alles moet installeren of lukt dat eigenlijk wel?
    hauppauge was mij ook onbekend. Maar als je het zelf niet kent zal je me ook niet kunnen helpen denk ik.
    Wintv 6.0 is de software van hauppauge, te downloaden van de website. Maar deze software heb ik reeds al eens geïnstalleerd en het werkt niet. En ik denk gewoon dat ik een kaart heb voor een multimediapc. Fijn dat ze dit er niet bij hebben gezegd. En ik had deze kaart al voor 2 andere omgeruild dus zag ik het niet meer zitten om terug te gaan. Heb cybercinema geïnstalleerd en dat ziet er redelijk uit.

Tera Honourable Senior Member mrmusic's avatar
    Welke tv kaart heb je precies gekocht, welk type/nummer?

Huh dat staat toch in de titel? HVR 1700.

Junior Member Gismo1's avatar
    Quote Origineel gepost door tuning4you Bekijk Bericht
    Ik heb een tunerkaart gekocht maar heb daar geen software bij gekregen. Deze was te downloaden op de website zei men.
    Iemand een idee?
    Ik heb dezelfde kaart. Als je er geen software hebt bijgekregen, heb je er ook geen Remote bijgekregen van Microsoft. Eigenlijk is deze kaart bedoeld voor gebruik van Media Center. De software WinTV zal inderdaad niet werken.

Heb deze kaart in een PC zitten met dualboot XP MCE en Vista HP. Deze kaart werkt uitstekend. Ik had vroeger al een Remote gekocht van Microsoft dus de kaart alleen was genoeg. Drivers kan je hier vinden met uitleg hoe je het juist moet doen.

Mijn andere kaarten van Hauppauge (1100, 1110 en 1300) zijn wel voorzien om WinTV te gebruiken. Deze waren voorzien van een eigen Remote om dus ook te gebruiken bij Windows zonder Media Center (XP Pro of Win2K bijvoorbeeld).

Die 1700 is wat betreft beeldkwaliteit wel goed.

Yep Gismo, klopt inderdaad.
    Alleen jammer dat men in de winkel dit niet gemeld had. Men had wel een pakket opgeschreven waar ik software kon afhalen die heel goed was en gratis. Bleek dat dit enkel voor linux was.
    Met Cyberlink PowerCinema 5 is die kaart ook af te spelen. Ik had wel problemen met geluid en beeld synchronisatie. De pc is ondertussen al weg en die persoon heeft daar geen problemen mee zei ie dus zoveel te beter.

Junior Member
    @Gismo1;

Ik sta op het punt de Hauppage 1300 te kopen. De beeldkwaliteit van mijn huidige tv kaart is namelijk onvoldoende. Zou je iets kunnen zeggen over de beeldkwaliteit van de 1300 i.c.m. Windows Vista en Windows Media Center?

Ramon.

Quote Origineel gepost door Gismo1 Bekijk Bericht
    Ik heb dezelfde kaart. Als je er geen software hebt bijgekregen, heb je er ook geen Remote bijgekregen van Microsoft. Eigenlijk is deze kaart bedoeld voor gebruik van Media Center. De software WinTV zal inderdaad niet werken.

Heb deze kaart in een PC zitten met dualboot XP MCE en Vista HP. Deze kaart werkt uitstekend. Ik had vroeger al een Remote gekocht van Microsoft dus de kaart alleen was genoeg. Drivers kan je hier vinden met uitleg hoe je het juist moet doen.

Mijn andere kaarten van Hauppauge (1100, 1110 en 1300) zijn wel voorzien om WinTV te gebruiken. Deze waren voorzien van een eigen Remote om dus ook te gebruiken bij Windows zonder Media Center (XP Pro of Win2K bijvoorbeeld).

Die 1700 is wat betreft beeldkwaliteit wel goed.

Junior Member Gismo1's avatar
    Quote Origineel gepost door asppinokkio Bekijk Bericht
    @Gismo1;

Ik sta op het punt de Hauppage 1300 te kopen. De beeldkwaliteit van mijn huidige tv kaart is namelijk onvoldoende. Zou je iets kunnen zeggen over de beeldkwaliteit van de 1300 i.c.m. Windows Vista en Windows Media Center?

Ramon.
    Ik gebruik de 1300 kaart in een PC die elke dag verschillende uren speelt. Ik ben tevreden over de beeldkwaliteit. Ook opnemen is geen probleem en de kwaliteit valt goed mee.

Giga Senior BluRay's avatar
    dat hangt ook van de bekabeling af!!!

15. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren