Kaarten in TOMTOM One zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

paul23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2008
Berichten
3
Ik heb een TomTom One en als ik hem aanzet krijg ik steeds de melding geen kaarten aanwezig.
Hoe kan ik daar nu toch kaarten inzetten en waar zet ik ze precies in ?
Hoe kom ik aan de kaart van Kroatie want daar wil ik naar toe opvakantie, en dan zou het me leuk lijken als mijn navigatie me daar kan helpen.

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
 
Heb je geen geheugen kaartje erbij gekregen dan bij aankoop?
 
Heb je geen geheugen kaartje erbij gekregen dan bij aankoop?

Nee, heb hem tweede hands gekocht.
Heb de software er op staan maar krijg steeds de melding geen kaarten gevonden.
Ben nu aan het kijken waar ik de kaarten zo kan downoladen en hoe ik ze er dan op kan zetten.
 
Je zal ze dan op een geheugenkaartje moeten zetten ( ik geloof SD) en die in het apparaat doen mits het er één is met een harde schijf.
 
kaarten op tomtom one zetten

Je zal ze dan op een geheugenkaartje moeten zetten ( ik geloof SD) en die in het apparaat doen mits het er één is met een harde schijf.

Het zou zo moeten kunnen ja maar krijg de kaarten er niet opgezet.
Weet niet in welke map ze moeten staan of waar dan ook.
 
Op een geheugenkaart zetten. Heb je die en heb je een cardreader? Bestand van internet zet je gewoon ergens op je PC in "Mijn Documenten" bijvoorbeeld
Anders bijvoorbeeld naar de Mediamarkt en daar een kant en klaar kaartje halen en die erin doen.
 
Ik ga nu offline maar kijk morgen weer naar een eventueel bericht!
 
vraag

hoe stel ik zelf een vraag ik kan nergens vinden hoe je een vraag kan stellen.
mis kan iemand mij ook helpen
ik heb een tomtom one en de kaarten zijn volgens mij verouderdt als ik een nieuwe sd kaart koop via internet kan ik hem gewoon erin doen en navigeren of moet ik nog meer handelingen uitvoeren zoals activeren en dergelijke wie heeft hier ervaring mee
groetjes en bedankt
 
Laatst bewerkt:
nieuwe tt kaarten

tomtom kaarten moeten altijd geactiveerd worden via tomtom home die kun je downloaden

van www.tomtom.nl u kunt ook kaarten downloaden via de site

een aandere site voor tomtom gebruikers is
www.webloq.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan