kan pas pagina bezoeken na de vernieuwen knop in gedrukt te hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.

gangkill

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Berichten
2.283
eej mensen
sorry voor de lange titel
sinds een tijdje loopt internet niet helemaal lekker
ik kan pas internet pagina's bezoeken nadat ik pas op de vernieuw knop heb gedrukt:( dit is vreselijk irritant:S
en filmpjes van bijvoorbeeld youtube en ;gamekings laden ook vreselijk sloom, het gaat pas sneller als hij eenmaal aan de gang is
En internet valt nog af en toe uit en dan is hij naar een seconde weer online
weet iemand wat mijn oplossing is.
Mijn provider is btw Xs4all
 
Probeer eens een andere browser, heb zelf al jaaaaaaren slimbrowser en nooit problemen.
 
ok bedankt ga ik eens proberen
maar het laden van helpmij gaat meestal gelijk maar bij hotmail moet ik bijna altijd ff die refresh knop in drukken netzoals bij filmpjes van youtube of dailymotion.
 
Kan het misschien aan je firewall liggen?
Kheb ZoneAlarm en als die bij mij aanstaat wordt mn internet ook vreselijk traag.
Welke browser gebruik je btw?
 
als firewall heb ik Mcafee en als browser heb ik Mozilla firefox ik heb nooit hier eerder last van gehad.
 
als firewall heb ik Mcafee en als browser heb ik Mozilla firefox ik heb nooit hier eerder last van gehad.

mmm, firefox heb ik ook, is ie helemaal up-to-date? (Dus ook de add-ins?)
Kijk is naar je netwerkkabels, mijn internet verbinding was ook eens helemaal verdwenen nadat mn hond zn tanden erin had gezet...
 
ik zal eens kijken
heb net ff gekeken en er zit ergens een kleine beschadeging waar de bescherming weg is maar verder is hij oke
 
ik zal eens kijken
heb net ff gekeken en er zit ergens een kleine beschadeging waar de bescherming weg is maar verder is hij oke

Kan je die kabel vervangen door een andere? Ook al is het maar een kleine beschadiging, het is een signaal kabel en die heeft niet veel nodig om het niet meer te doen..

Wat geeft firefox voor foutmelding (net voordat je refreshed?) verbinding geherinitialiseerd?
Want dat ligt volgens mij eerder aan de server dan aan jouw pc...

contacteer anders de support van je provider?
 
Server niet gevonden
Firefox kan de server op ninaenlaura.hyves.nl niet vinden.


* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.


dit geeft hij als foutmelding dit is voor al bij de site's als hotmail en hyves het probleem maar met online gamen heb ik helemaal geen problemen
 
Laatst bewerkt:
mm, volgens mij ligt het niet aan de hardware als je normaal kan gamen (online dan wel he)

heb je de add ons geupdate? Het kan zijn (wel een longshot) dat er iets mis is met je flash player. Probeer anders een reinstall
 
ok bedankt ik zal het ff proberen
dus ik moet flash player opnieuw installeren? of mozilla firefox?
 
ok bedankt ik zal het ff proberen
dus ik moet flash player opnieuw installeren? of mozilla firefox?

Probeer eerst flashplayer en als ie het dan niet doet firefox (download wel eerst de setup met firefox anders kan je nog met IE klooien ;))
 
aan de internet kabel ligt het niet want had het zonet ook bij een vriend had een utp kabel van hem en had nog steeds dezelfde problemen
 
aan de internet kabel ligt het niet want had het zonet ook bij een vriend had een utp kabel van hem en had nog steeds dezelfde problemen

Is het bij iedere site waarbij je moet inloggen?
want dat kan betekenen dat er iets scheelt aan het ssl / encryptie gedeelte
misschien dat je daar dan even moet op googlen
 
ik zal ff googlen

het is vooral als je firefox opstart dan laad hij google(startpagina) niet. En bij zwaardere site's zoals hotmail en vi.nl en gamez.nl Met site's zoals tweakers en helpmij heb ik geen problemen mee
 
Misschien een DNS probleem?

Wanneer je start > cmd > ipconfig /all intypt krijg je een overzicht van o.a de dns

Welke router heb je? Wat staan daar voor dns adressen in?
Staat alles op automatisch verkrijgen (ip, dns, dhcp aan)?

Zijn er meerdere pc's op hetzelfde netwerk? zo ja hebben die hetzelfde probleem?
Of andere accounts op dezelfde pc?

En de modem/switch opnieuw opstarten kan geen kwaad (zit er trouwens een router in het modem ingebouwd?), maar heb je vast al gedaan.

Voor de zekerheid kan een online scan (b.v. kaspersky) ook geen kwaad.

mvg leo
 
ik ga dit morgen ochtend ff allemaal beantwoorden, want ik ga nu slapen:p ,want me moeder kwam al boos boven, met het is al 12 uur:p Dus slaap lekker iedereen:p
 
umm... bel gewoon naar je profider gedoe, misschien sta je niet goed geregistreerd ofzo...? heb ik een keer gehad het internet ging naar 20kb/s... wist niet waarom maar wij moesten opnieuw aanmelden, 1X gebeld en het was opgelost. misschien kost het wel wat geld het bellen maar ik denk dat die mensen het probleem wel weten :p
 
het ligt niet aan mijn internet denk ik want ik download wel normale snelheid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan