Vista naar XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

shiwa

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2007
Berichten
52
Hallo,
ik Heb een lang tijd en nu nog altijd XP gebuikt op mijn vaste pc (128 mb vdeokaart 4.3 gh , 1gb)
Alle games werken daarop goed zelf Crysis kan ik er op Low super goed op draaien en op normaal gaat het ook goed

Ik heb nu een Laptop gekocht die normaal dubbel zo goed zou moeten zijn als mijn vaste pc
maar hij is echt velemalen slechter crysis kan er gewoon niet op (altijd shokken)(de menu's werken ook niet)

Dus ik denkt dat het aan vista ligt daarom wil ik er nu XP op zetten
Weten jullie hoe dit mogelijk is en of je xp later ook nog makkelijk kunt verwijderen
ik zou graag Vista en Xp kunnen draaien dat je bv tijdens de start up kunt kiezen tussen vista en xp

mvg shiwa
 
Een laptop die vele malen beter is als een PC voor games??

Dat is nogal wat!!!

Welke hardware en met name videokaart zit er in je PC en hoe ziet die laptop er uit dan??
 
ja dat zeiden ze toch in de mediamarkt :p
het is deze latop (denk ik heb hem nu niet bij me)Pavilion dv6500 CT Special Edition
 
Geloof mij, met die onboard videochip zal je echt nooit goed kunnen gamen!!
Gebruikt gewoon een deel van je interne ram-geheugen en maakt je hele systeem een stuk langzamer!
 
ok dan zal ik het vista laten heb je nog tips om het opstarten an afsuluiten sneller te maken
met opstartprogammas die je weg moest doen heb ik al gepobeert maar dat help niet echt
de sidebar heb ik ook weg gedaan helpt ook niet
het duurt zeker 5-6 min tot opstart of afsluit (langste stuk in na die welkom boodschap komt er zwart scherm dat duurt heel lang )

gr
 
Als ik het goed heb zit er 1gb geheugen in die laptop, of meer??
 
Mijn nichtje heeft exact die laptop en geloof me het opstarten duurt 15 minuten:shocked:
LETTERLIJK!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan