Computer zéér traag na herinstallatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Berichten
4.846
Hoi,

Ik had laatst een vrij maf probleem, die ik heb opgelost door de hele pc maar opnieuw te installeren, nu.. 2 dagen later met nog 140 GB ruimte op de schijf (van de 160) is de computer veel te langzaam, ik heb nu F.F. aan staan, en Utorrent.. verder nog wat processen die altijd aan staan. Normaal, voor deze herinstallatie. draaide ik dezelfde processen, maar dan zonder problemen, nu is het geval ook nog is dat het CPU gebruik naar 100% schiet zodra ik aan het internetten ben met FF, Soms wil het ook nog wel eens gebeuren dat de muis in het beeld op z'n plek blijft (terwijl ik wel beweeg) maar dan toch de buttons van firefox zie schijnen omdat de muis erop staat, terwijl het pijltje nog steeds in het midden staat.

Hier wat spec's,

AMD Athlon 2800+
2,08 Ghz, 768 MB ram,
Nvidia Geforce 6200,
HDD: 160 GB IDE 7200 RPM 8 MB cache

Ik weet niet zo snel wat het probleem is, maar de online scan van Kaspery Antivirus had geen problemen gevonden.

Groet,

Johan
 
wat geeft taakbeheer aan wat je cpu zo gebruikt dan?

en kijk eens bij apparaatbeheer of zeker is dat je geen uitroeptekens heb staan ofzo
 
wat geeft taakbeheer aan wat je cpu zo gebruikt dan?

en kijk eens bij apparaatbeheer of zeker is dat je geen uitroeptekens heb staan ofzo

als de pc heel traag is geeft taakbeheer aan dat Of Firefox alles opslurpt *wat mij beetje vreemd lijkt* of dat Explorer.exe veel slurpt.

In apperaat beheer had ik al gekeken toen ik zei dat alles geinstalleerd was, dus geen vraagtekens / uitroeptekens.
 
ik blijf je ff schuldig.

je weet zeker ookal heb je een nieuwe instal dat je geen "rotzooi"op je pc hebt.
 
Hmm.. misschien dat de theme's wat te veel word.. zou dat 't kunnen zijn?
 
of bedoel je "Het" rotzooi.. nee daar staat niks van op. (gelukkig)
 
Wat mij ook opvalt is dat de muziek heel erg stotterd, als of je in ultra slomotion afspeeld, als de pc druk is.
 
*hey hoeveel geheugen heb je over "idle"
kan het zijn dat je met 768 mb te kort heb?

*als je PC traag uitslaat met internetten dan heb ik meestal een spy er op zitten die niet altijd goed te vinden is.
eens scannen in veilig modus met superantispyware
 
*hey hoeveel geheugen heb je over "idle"
kan het zijn dat je met 768 mb te kort heb?

*als je PC traag uitslaat met internetten dan heb ik meestal een spy er op zitten die niet altijd goed te vinden is.
eens scannen in veilig modus met superantispyware

Dat was het bijde niet. volgens de man in de winkel (waar ik hem die dag heen heb gebracht) was de Hardeschijf kapot, de garantie zat er dus op dus ik heb een nieuwe erin. wel dezelfde :)
 
*hey hoeveel geheugen heb je over "idle"
kan het zijn dat je met 768 mb te kort heb?

*als je PC traag uitslaat met internetten dan heb ik meestal een spy er op zitten die niet altijd goed te vinden is.
eens scannen in veilig modus met superantispyware

786 MB te weinig voor Windows Xp:shocked:
 
hoi

als je in je prossesen kijkt kun je zien welk programma je PC opslurpt.
Utorrent sluprt bijvoorbeeld als je veel uploads hebt,

al eens bekeken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan