flash player 9 installatie wil niet lukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

davudu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
Berichten
1
hallo mensen , ik zit met een probleem waar ik erg veel hinder van ondervindt.
zo heb ik nu geen flash player meer op mijn pc , en ik heb voor verschillende programma's flash player 9 nodig.

als ik naar de site van adobe ga en ik klik op Download Now , moet er een venster opkomen in mijn scherm waarin verdere instructies zullen volgen , nou is het probleem dat er helemaal niks gebeurt en ik word hier echt helemaal hopeloos van !!!

alvast bedankt voor de moeite , David
 
Welkom bij Helpmij.nl

@ davudu. Is het gelukt met die Flash player? Ik verplaats de vraag aangezien hij niets met images/backups te maken heeft. De link in de mail brengt je er vanzelf heen.
 
Adobe flash player downloaden en javascriptl

lukt bij mij helaas niet Win98SE kan iemand mij de diecte lijn wijzen ? groetjes
 
flash player 9 install

beste NMummel dank filehippo heb ik geinstelleerd-maar strand bij het downloaden Adobe Flash player ik had ook Quick time-die heb ik verwijdert dacht dat het waarschijnlijk de oorzaak was -maar dat is het niet-krijg dan ook ergens de melding geen audioapparaat geinstalleerd-beelden (ook bewegende)kan ik krijgen maar geen geluid-zal stom zijn maar ik weet er geen raad mee-groet gila
 
krijg dan ook ergens de melding geen audioapparaat geinstalleerd-....geen geluid.....

Kan je in apparaatbeheer de besturing voor geluid en spelletjes dubbel klikken. Dan op wat zich dan opent rechtsklikken en dan op stuurprogramma bijwerken. Een van de 2 opties kiezen die zich dan aandienen.
Werkt de ene niet, probeer dan de andere.
 
flash player

even een stomme vraag - zie soms de bomen door het bos niet mijn win98se is duits waar vind ik apparatenbeheer-heb angstiets fout te doen groet gila

apparatenbeheer zal zijn eigeschappen van systeem-daar staan geen ? bij groet gila
 
Laatst bewerkt:
Geräte- Manager ??
 
adobe flash player

hartelijk dank ik ga er mee aan de slag-het verheugd mij dat er nog steeds zoveel vrienden zijn die onvermoeibaar proberen en praktisch altijg met een goede afloop) zich belangeloos inzetten-dank en prettig weekend gila
 
Ook een prettig weekeind gewenst en als het niet lukt, horen we het wel weer :) (als het wel gelukt is ook graag!!!)
 
adobe flashplayer en geen geluid bij Medion player

ik zou graag horen of ik screenshot kan plaatsen zodat duidelijk wordt hoe het er bij mij uitziet groet gila
 
adobe flash player ik krijg geen geluid

misschien is er duidelijkheid te kjrijgen uit de screenshots als hierbij-een melding die ik ontvang zegt o.a.ook waarschijnlijk geen audioapparaat geinstallerd-in afwachting groet gila-het is een zenuwen zaak-bij nos lees ik ook iets over installeren van pod is dat ook mogelijk voor win98se?
De screenshot volgen ik moet ze kleiner maken tot zo !!!
 
Adobe Flash Player En Geluid Probleem Voor Win98(se

BIJGAAND DE SCREENSHOT ZOALS AANGEKONDIGD ben benieuwd vrienden groet gila
 

Bijlagen

  • ScreenShot002.JPG25.JPG
    ScreenShot002.JPG25.JPG
    62,7 KB · Weergaven: 88
  • ScreenShot003.JPG25.JPG
    ScreenShot003.JPG25.JPG
    64,3 KB · Weergaven: 78
  • ScreenShot004.JPG25.JPG
    ScreenShot004.JPG25.JPG
    57,4 KB · Weergaven: 76
adobe enz zonder geluid

ronnie en andere vrienden het beeld van bijgaande screenshot heb ik al 50 x gezien zonder er raad mee teezten groet gila
 

Bijlagen

  • ScreenShot001.jpg
    ScreenShot001.jpg
    60,7 KB · Weergaven: 90
adobe enz

dat heb ik geprobeerd tot vervelens toe groetgila
 
ronnie en andere vrienden het beeld van bijgaande screenshot heb ik al 50 x gezien zonder er raad mee teezten groet gila


De oplossing zou eenvoudig kunnen zijn dat je op die gele balk bovenin moet klikken omdat windows de download blokkeert, tot je op die balk hebt geklikt en hebt aangegeven dat je inderdáád wilt downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan