Error Called by app

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2008
Berichten
3
In XP bij mijn muziek ,na selekteren van een map en aanklikken van selectie afspelen ,verschijnt in een kadertje "Error Called bij app".
Na aanklikken van OK in dit kadertje start de weergave van de muziek in Media Player.
Wat kan de oorzaak zijn van deze foutmelding en kan deze voorkomen worden?
 
Heb je misschien een programma geinstalleerd (gehad) waarmee de muziek werd afgespeeld. Misschien zijn de extensies nog aan dat programma toegewezen.
Dat check je via Start > Configuratiescherm > Mapopties > Bestandstypen. Je scrollt de lijst naar beneden. Dan kijk je bij MP3 (of welk muziekformaat dan ook) of daar bij 'Openen met' Windows Mediaplayer staat genoemd. Zo niet dan kun je dat daar aanpassen via 'wijzigen'.
 
Error Calles by app

Hallo Vandahl,


MediaPlayer is altijd mijn gebruikelijk programma voor muziek.Toch heb ik de controle uitgevoerd zoals u ze voorstelt en opgemerkt :Openen met Windows MediaPlayer.
Hieraan zal de foutmelding dus niet liggen.Blijkbaar een moeilijk geval!
 
Je zou WMP kunnen herinstalleren. In XP doe je dat via Configuratiescherm > Software, klik 'updates' aan, en verwijder WMP. Die kun je via Windows Update opnieuw installeren.
 
Error Called bij app

Spijtig genoeg helpt het herinstalleren van Windows Media Player niet.Het zal nog even zoeken zijn!:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan